Uncategorized

Qualified Launches Piper، نماینده توسعه فروش هوش مصنوعی

[ad_1]

Qualified یک نماینده توسعه فروش هوش مصنوعی Piper را معرفی کرده است که در وب سایت های شرکت، به صورت مستقل یا با سایر SDR ها، برای شناسایی، تعامل و تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به خط لوله با کیفیت کار می کند.

کریگ سوئنسرود، بنیانگذار و مدیر اجرایی Qualified در بیانیه ای گفت: «در حالی که مدیران B2B به اهداف خط لوله غول پیکر خیره می شوند، هر بازاریاب آینده نگر می پرسد که چگونه هوش مصنوعی می تواند به من کمک کند تا شماره خط لوله خود را به دست بیاورم؟» “Piper، AI SDR، نماینده جدید در صدر جدول امتیازات شما است. این یک نسل خط لوله همیشه فعال است و آینده فروش است.”

Piper همچنین دارای قابلیت های زیر است:

  • مکالمات هوش مصنوعی واجد شرایط: پایپر می‌تواند به عنوان خلبان SDRهای انسانی عمل کند تا با ویژگی‌های جدیدی مانند AI Pounce، AI Suggest، AI Expand و AI Tune به آنها کمک کند مکالمات سریع‌تر و هوشمندانه‌تری داشته باشند.
  • جلسات هوش مصنوعی: پایپر می‌تواند خریداران را واجد شرایط کند و جلسات فروش را با نمایندگان حساب مناسب، بر اساس قوانین مسیریابی پیشرفته و داده‌های ارسال به سیستم‌های بازار، مستقیماً در وب‌سایت برنامه‌ریزی کند.
  • پیشنهادات هوش مصنوعی: Piper می‌تواند به کل کتابخانه‌های پیشنهادات، از آزمایش‌های رایگان گرفته تا رویدادهای آتی، اشاره کند و به هر خریدار یک پیشنهاد سفارشی ارائه دهد.
  • سیگنال‌های هوش مصنوعی: پایپر می‌تواند به سیگنال‌های هدف پیش‌بینی‌کننده مبتنی بر حساب دسترسی پیدا کند و به تلاش‌های اکتشافی خود اطلاع دهد.

و با استفاده از استودیوی هوش مصنوعی واجد شرایط، کاربران می‌توانند با ارزش‌ترین محتوای وب‌سایت، اسنیپت‌های پیام‌رسانی و سؤالات متداول را در پایپر به نمایش بگذارند، همان‌طور که هر نماینده فروش جدیدی را انجام می‌دهد و تعاملات درون پیام را شکل می‌دهد.

علاوه بر این، Qualified Automated Workflows، افزونه‌ای به Qualified Platform که پایپر روی آن اجرا می‌شود، آن را قادر می‌سازد در کنار منطق پیچیده تجاری کار کند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link