Uncategorized

ASAPP عامل مولد – خدمات هوشمند مشتریان را راه اندازی می کند

[ad_1]

ASAPP، ارائه‌دهنده هوش مصنوعی مولد برای مراکز تماس، GenerativeAgent را راه‌اندازی کرده است که می‌گوید می‌تواند تا 90 درصد از تعاملات مرکز تماس که در حال حاضر به عوامل انسانی اختصاص داده شده است را خودکار کند.

GenerativeAgent ASAPP می تواند تعاملات پیچیده و آزاد را مدیریت کند و می تواند در سطح بهترین عوامل انسانی در محیط های صوتی یا چت عمل کند. به طور مستقل با سیستم‌های بک‌اند شرکت‌ها تعامل می‌کند و شامل یک رابط انسان در حلقه برای تشدیدها می‌شود، که به GenerativeAgent اجازه می‌دهد از اقدامات عامل‌ها در زمانی که مشارکت آن‌ها مورد نیاز است بیاموزد و در عین حال همزمانی عامل صوتی را فعال می‌کند.


GenerativeAgent می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • درخواست های چند مرحله ای زبان طبیعی را با مشتریان رسیدگی کنید.
  • مقیاس بی‌نهایت، به این معنی که تعاملات صوتی را از یک به چند نفر ارسال می‌کند و به نمایندگان اجازه می‌دهد چندین مکالمه صوتی را به طور همزمان نظارت کنند.
  • تشدیدها به عوامل انسانی را مدیریت کنید.
  • از سیاست‌ها و رویه‌های شرکت پیروی کنید، فقط آنچه را که شرکت‌ها مناسب و منطبق می‌دانند بیان و انجام دهید.
  • امنیت را اولویت بندی کنید، با دسترسی محدود به سیستم های خاص. بدون مشورت با یک انسان ابتدا یک استثنا در سیاست ایجاد نمی کند.



[ad_2]

Source link