Uncategorized

Litmus قابلیت های شخصی سازی و نظارت را اضافه می کند

[ad_1]

Litmus، یک ارائه دهنده راه حل های بازاریابی ایمیلی، سه ویژگی را در Litmus Personalize و Litmus Email Guardian منتشر کرده است تا به بازاریابان کمک کند توجه مخاطب را جلب کنند.

ویژگی های جدید Litmus به شرح زیر است:

  • Scratch-Offs در Litmus Personalize – فقط با چند کلیک، بازاریابان ایمیل می توانند تخفیف های ویژه، مزایای انحصاری و سایر پیشنهادات مقاومت ناپذیر را در پشت لایه های تعاملی و سرگرم کننده پنهان کنند. از گیمیفیکیشن برای افزایش تعامل استفاده کنید، از انحصار استفاده کنید تا تبدیل‌ها را افزایش دهید و کارایی پیشنهادهای جدید را در بخش‌های ایمیل آزمایش کنید.
  • سیگنال‌های علاقه در Litmus Personalize – بازاریابان می‌توانند با نمایش داده‌های کلیک زنده روی تصاویر، از اثبات اجتماعی استفاده کنند.
  • نظارت بر تصویر در Litmus Email Guardian – بازاریابان می‌توانند تصاویر شکسته یا کم بارگذاری را پیدا کرده و تعمیر کنند. این ویژگی به طور خودکار هر ایمیل را اسکن می کند.

اریک نیرنبرگ، مدیر عامل لیتموس در بیانیه ای گفت: “برندهایی که با هر تعامل مشترکی برنده شادی می شوند و هیجان واقعی را پرورش می دهند.” “آخرین نوآوری های ما به بازاریابان این امکان را می دهد تا از محرک های اثبات شده ای مانند گیمیفیکیشن و اثبات اجتماعی بهره ببرند. این ویژگی های شخصی سازی جدید، تجربیاتی را ارائه می دهد که برای هر یک از مشترکین احساس لذت، هیجان انگیز و منحصر به فرد می کند. همراه با نظارت تصویر جدید در Litmus Email Guardian، ما” دوباره به تعهد خود برای کمک به بازاریابان در انجام هر ارسال اهمیت می دهیم.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link