[ad_1]
Litmus، یک ارائه دهنده راه حل های بازاریابی ایمیلی، سه ویژگی را در Litmus Personalize و Litmus Email Guardian منتشر کرده است تا به بازاریابان کمک کند توجه مخاطب را جلب کنند.
ویژگی های جدید Litmus به شرح زیر است:
- Scratch-Offs در Litmus Personalize – فقط با چند کلیک، بازاریابان ایمیل می توانند تخفیف های ویژه، مزایای انحصاری و سایر پیشنهادات مقاومت ناپذیر را در پشت لایه های تعاملی و سرگرم کننده پنهان کنند. از گیمیفیکیشن برای افزایش تعامل استفاده کنید، از انحصار استفاده کنید تا تبدیلها را افزایش دهید و کارایی پیشنهادهای جدید را در بخشهای ایمیل آزمایش کنید.
- سیگنالهای علاقه در Litmus Personalize – بازاریابان میتوانند با نمایش دادههای کلیک زنده روی تصاویر، از اثبات اجتماعی استفاده کنند.
- نظارت بر تصویر در Litmus Email Guardian – بازاریابان میتوانند تصاویر شکسته یا کم بارگذاری را پیدا کرده و تعمیر کنند. این ویژگی به طور خودکار هر ایمیل را اسکن می کند.
اریک نیرنبرگ، مدیر عامل لیتموس در بیانیه ای گفت: “برندهایی که با هر تعامل مشترکی برنده شادی می شوند و هیجان واقعی را پرورش می دهند.” “آخرین نوآوری های ما به بازاریابان این امکان را می دهد تا از محرک های اثبات شده ای مانند گیمیفیکیشن و اثبات اجتماعی بهره ببرند. این ویژگی های شخصی سازی جدید، تجربیاتی را ارائه می دهد که برای هر یک از مشترکین احساس لذت، هیجان انگیز و منحصر به فرد می کند. همراه با نظارت تصویر جدید در Litmus Email Guardian، ما” دوباره به تعهد خود برای کمک به بازاریابان در انجام هر ارسال اهمیت می دهیم.”
[ad_2]
Source link