Uncategorized

Similarweb Admetricks را به دست می آورد

[ad_1]

Similarweb Admetricks را خریداری کرده است، یک ارائه دهنده نرم افزار هوش تبلیغاتی که قرار است هسته محصول جدید Similarweb Ad Intelligence را تشکیل دهد. شرایط مالی این قرارداد اعلام نشده است.

محصولات نرم‌افزار به‌عنوان سرویس Admetricks شامل Admetricks Ad Intelligence است که تخمین‌هایی از هزینه‌ها و نتایج تبلیغات رقبا ارائه می‌کند و Admetricks Media Planner که به برنامه‌ریزی و بودجه برای کمپین‌های رسانه‌ای کمک می‌کند. Admetricks قبلاً با Similarweb ادغام شده است.

Similarweb اطلاعاتی را برای عملکرد بین کانالی، از جمله تبلیغات موتورهای جستجو و سئوی ارگانیک ارائه می دهد، و Admetricks ابزارهای خود را برای تبلیغات نمایشی به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. Admetricks قابلیت های Similarweb را در تجزیه و تحلیل تبلیغات نمایشی آنلاین بیشتر تقویت می کند.

Similarweb علاوه بر ایجاد پایه ای برای پیشرفت آتی در محصول هوش تبلیغاتی Similarweb، قصد دارد تجزیه و تحلیل Admetricks را در سایر جنبه های داده دیجیتال Similarweb با تمرکز بر درک قدرت کلی برندهای دیجیتال به عنوان رقبا، شرکا یا سرمایه گذاری، ترکیب کند.

مدیر عامل یا پیشنهاد Similarweb گفت: «تعالی Admetricks در هوشمندی تبلیغات نمایشی به طور طبیعی با نقاط قوت Similarweb مطابقت دارد و به مشتریان کمک می کند تا بفهمند چگونه بودجه رسانه خود را اصلاح کنند و دسترسی خود را در تبلیغات نمایشی در بین ناشران، تبلیغات در بازار خرده فروشی و بازاریابی دیجیتال به طور گسترده تر بهبود بخشند. بیانیه. “ما مشتاقانه منتظر هستیم تا قابلیت های Admetricks را جهانی کنیم. مشتریان فعلی آنها شامل برندهای منطقه ای و جهانی هستند که در آمریکای لاتین می فروشند. ما می خواهیم از این کتاب تجاری فعلی حمایت کنیم و در عین حال آنها را با ارزش پلت فرم گسترده تر Similarweb آشنا کنیم.”

فیلیپه دل سول، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Admetricks در بیانیه ای گفت: «ما به آنچه در دهه گذشته انجام داده ایم و نشان دادن این موضوع که نرم افزار ایجاد شده در جامعه فناوری رو به رشد شیلی می تواند تأثیری جهانی داشته باشد، افتخار می کنیم. “ما کارمندان خود را دوستداران داده می نامیم و مفتخریم که به خانواده بزرگتر دوستداران داده های دیجیتال Similarweb ملحق می شویم که این ارزش را هر روز به کار می گیرند. با هم قادر خواهیم بود راه حل جامع تری برای بازاریابی و تبلیغات در سراسر کانال ها ارائه دهیم.”

باروخ تولدانو، معاون رئیس‌جمهور گفت: «مانند خرید پلتفرم SEO Rank Ranger توسط Similarweb در سال 2022، ما اضافه شدن Admetricks را به عنوان افزودن به نقاط قوت اصلی Similarweb می‌دانیم و به ما امکان می‌دهد راه‌حل جامع‌تری برای بازاریابان، ناشران و تبلیغ‌کنندگان ارائه کنیم.» و مدیر کل راه حل های بازاریابی دیجیتال در Similarweb، در بیانیه ای.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link