Uncategorized

SAS نمونه کارها خود را با قابلیت های اضافی AI مولد به روز می کند

[ad_1]

SAS، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های داده و هوش مصنوعی، در کنفرانس کاربر SAS Innovate خود در لاس وگاس این هفته، قابلیت‌های genAI را که در راه‌حل بازاریابی خود، SAS Customer Intelligence 360 ​​تزریق شده است، معرفی کرد. و محتوا و توسعه خلاق و قابلیت‌های جدید در SAS Customer Intelligence 360 ​​به بازاریابان این امکان را می‌دهد که از genAI برای ایجاد مخاطبان توصیه‌شده بر اساس درخواست‌های زبان طبیعی، یک تجربه چت برای تفسیر داده‌های مخاطب و یک سرویس پیشنهاد genAI برای خطوط موضوع ایمیل استفاده کنند.

SAS همچنین چندین پیشرفت را برای محصول شاخص Viya خود معرفی کرد، از جمله انتشار SAS Viya Workbench، یک محیط محاسباتی سلف سرویس، بر اساس تقاضا برای آماده سازی داده ها، تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی، و توسعه مدل های تحلیلی و یادگیری ماشینی.

Viya Workbench به توسعه دهندگان و مدل سازان اجازه می دهد تا در SAS یا Python کار کنند و دو گزینه محیط توسعه را ارائه می دهد: Jupyter Notebook/JupyterLab و Visual Studio Code.

این شرکت گفت که بهره برداری از رویه های تحلیلی SAS و API های بومی پایتون در Viya Workbench توسعه مدل های هوش مصنوعی را تسریع می بخشد در حالی که کتابخانه های سفارشی پایتون می توانند سرعت و عملکرد را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

جارد پترسون، معاون ارشد مهندسی در SAS می‌گوید: «چالش‌های بسیاری که توسعه‌دهندگان با آن مواجه هستند، فقط مزاحمت‌های جزئی نیستند. آنها موانعی هستند که مانع از پاسخگویی به سؤالات و انجام کار می‌شوند.» Viya Workbench حداکثر انعطاف‌پذیری و نتایج را با اجازه دادن به توسعه‌دهندگان برای استفاده از زبان خود فراهم می‌کند [integrated development environment] از انتخاب، توان محاسباتی را برای برآورده کردن نیازهای پروژه، بالا یا پایین تنظیم کنید و در نهایت بهره‌وری و کارایی آنها را افزایش دهید. آن‌ها می‌توانند سریع‌تر کار کنند، خلاق‌تر باشند و ریسک‌های بیشتری بپذیرند، که، صادقانه بگوییم، این نه تنها چیزی است که انتظار می‌رود، بلکه کار را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.”

SAS همچنین از این کنفرانس برای معرفی مجموعه گسترده Viya با هوش مصنوعی مولد استفاده کرد. این محصول قبلاً با ارکستراسیون مدل زبان بزرگ (LLM) ترکیب شده است، و اکنون SAS با معرفی ژنراتور داده مصنوعی خود به نام SAS Data Maker و دستیارهای genAI خاص صنعت، ردپای genAI خود را گسترش می‌دهد.

دیگر نوآوری‌های genAI شامل هماهنگی genAI در SAS Viya، ادغام مدل‌های genAI خارجی با فرآیندها و سیستم‌های تجاری موجود است. Viya Copilot، یک دستیار شخصی که وظایف تحلیلی، تجاری و صنعتی مانند تولید کد، تمیز کردن داده ها، کاوش داده ها، برنامه ریزی بازاریابی، طراحی سفر و تجزیه و تحلیل شکاف دانش را تسریع می بخشد. و SAS Data Maker برای تولید داده های جدولی مصنوعی بدون به خطر انداختن اطلاعات حساس.

SAS همچنین این امکان را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا با استفاده از ابزارهای جریان تصمیم‌گیری مانند تصمیم‌گیری هوشمند SAS، مدل‌های genAI را در جریان‌های کاری تصمیم‌گیری، برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی و فرآیندهای تجاری ادغام کنند. پشتیبانی از حریم خصوصی و امنیت کاربر با معیارهای قوی کیفیت داده، از جمله تولید داده مصنوعی، به حداقل رساندن داده، ناشناس سازی و رمزگذاری. استفاده از پردازش زبان طبیعی برای پیش پردازش داده ها و توضیح خروجی تولید شده. استفاده از ابزارهای داخلی برای ایجاد گردش کاری که چرخه عمر LLM ها را تأیید می کند، از جمله مدیریت ریسک مدل. و از قابلیت های تصمیم گیری کمی استفاده کنید.

همچنین در این کنفرانس، SAS گسترش خدمات مدیریت شده میزبانی خود را به خدمات وب آمازون (AWS) اعلام کرد و به مشتریان گزینه‌های بیشتری برای نحوه استقرار و مدیریت سرمایه‌گذاری‌های خود در فناوری SAS می‌دهد.

جی آپچرچ، معاون اجرایی و مدیر ارشد اطلاعات SAS، گفت: «ما خدمات مدیریت SAS را طراحی کردیم تا بهترین SAS را به مشتریان خود ارائه دهیم: نرم افزار، خدمات، پشتیبانی و تخصص ما. “رشدی که در چند سال گذشته شاهد آن بوده ایم، اثبات کارآمدی آن است، و ما خوشحالیم که تجربه کامل مدیریت شده SAS را برای مشتریان AWS خود به ارمغان می آوریم. این بدان معنی است که ما حتی به تعداد بیشتری از مشتریان خود امکان می دهیم بهترین ها را داشته باشند. SAS باید به روشی که برای آنها بهترین کار را در فضای ابری انتخابی آنها دارد ارائه دهد.”

و در نهایت، این شرکت مدل‌های هوش مصنوعی سبک وزن و مخصوص صنعت را برای موارد استفاده از قبیل تشخیص تقلب، بهینه‌سازی زنجیره تامین، مدیریت نهاد، مکالمه اسناد، یکپارچگی پرداخت مراقبت‌های بهداشتی و موارد دیگر معرفی کرد.

Udo Sglavo، معاون هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل در SAS، گفت: «مدل‌ها مکمل کاملی برای راه‌حل‌های موجود ما و پیشنهادات پلتفرم SAS Viya هستند و نیازهای کسب‌وکار متنوع در بین مخاطبان مختلف را برآورده می‌کنند و تضمین می‌کنند که نوآوری به هر گوشه اکوسیستم ما می‌رسد». چارچوب‌های ما با تطبیق رویکرد ما برای درک نیازهای خاص صنعت، به کسب‌وکارها قدرت می‌دهد تا در محیط‌های متمایز خود شکوفا شوند.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link