Uncategorized

BigCommerce 100 ویژگی را در راه اندازی محصول بعدی Big Thing اضافه می کند

[ad_1]

BigCommerce، یک ارائه‌دهنده پلت‌فرم تجارت الکترونیک قابل ترکیب، بیش از 100 بهبود پلتفرم، ویژگی‌های جدید و یکپارچه‌سازی را به عنوان بخشی از راه‌اندازی محصول Next Big Thing منتشر کرده است.

تروی کاکس، مدیر ارشد محصول گفت: «نوآوری با مشتری و درک اهداف آنها شروع می‌شود، بنابراین ما نمی‌توانیم از معرفی این پیشرفت‌های پلتفرم اصلی که به برندها و خرده‌فروش‌ها کمک می‌کند مشتریان بیشتری را جذب کنند، تبدیل را بهبود بخشند و هزینه‌های آنها را کاهش دهند، هیجان‌زده باشیم.» BigCommerce، در بیانیه ای. «از ارتقای ترکیب‌پذیری پیشگامانه و چشم‌انداز ما برای BigAI گرفته تا پیشرفت‌های omnichannel، فروش جهانی و پیشرفت‌های B2B، همه کاری که ما انجام می‌دهیم در راستای ارائه انعطاف‌پذیری به مشتریان و شرکای خود برای انجام تجارت است، هرچند برای آنها بهترین است.»

موارد زیر در آخرین نسخه گنجانده شده است:

  • ویژگی‌های بومی‌سازی بیشتر، از جمله زبان، محتوا، قیمت‌گذاری، و تبلیغات از یک BigCommerce متمرکز.
  • توانایی مشتریان برای پیکربندی تجارب تسویه حساب منحصر به فرد برای هر ویترین فروشگاه.
  • Catalyst که یک نقطه شروع ساده برای مشتریان BigCommerce، توسعه دهندگان تجارت الکترونیک و شرکای آژانس برای ایجاد فروشگاه های آنلاین بهینه با استفاده از یک معماری ترکیبی فراهم می کند. این فناوری‌های هدلس محبوب و بهترین روش‌های اثبات‌شده را در یک فروشگاه مرجع در دسترس با اجزای کاملاً قابل تنظیم و یک کلاینت ساده GraphQL API بهینه‌سازی شده برای آخرین نسخه Next.js و React Server Components ترکیب می‌کند.
  • Makeswift، یک صفحه ساز قابل ترکیب برای وب سایت هایی که با استفاده از چارچوب محبوب Next.js ساخته شده است که مدیریت بصری ویترین فروشگاه ها و صفحات محتوا را ساده می کند.
  • BigAI Copywriter، که از مدل‌سازی زبان بزرگ هوش مصنوعی برای پیش‌نویس توضیحات بهینه‌شده محصول برای جذب و تبدیل خریداران به مشتریان وفادار استفاده می‌کند.
  • استفاده از ادغام اصلی BigCommerce Google BigQuery، BigAI Predictive Analytics، که شرکت‌ها را قادر می‌سازد ارزش طول عمر آینده مشتریان جدید را پیش‌بینی کنند.
  • ادغام هوش مصنوعی خرده فروشی Google برای کمک به خرده فروشان برای افزایش میانگین ارزش سفارش و تبدیل با نمایش توصیه های محصول بسیار مرتبط که در زمان واقعی شخصی سازی می شوند.
  • نسخه B2B برای ویترین های تک و چند فروشگاهی، خرده فروشان را قادر می سازد تا سفر خرید B2B را بومی سازی کنند.
  • یک پورتال خریدار B2B منبع باز، که تمام فرآیندهای اساسی B2B را بهینه شده برای خریدار B2B امروزی ارائه می دهد.
  • همگام‌سازی هم‌زمان مبتنی بر رویداد در Feedonomics برای کمک به جلوگیری از عدم تأیید فهرست، فروش بیش از حد و تعلیق حساب با اطمینان از به‌روزرسانی‌های به موقع برای ویژگی‌های کلیدی، مانند موجودی و قیمت. کاربران می توانند به روز رسانی داده ها را از سیستم های مختلف از طریق خط لوله رویداد ساده کنند.
  • تجارت فوری، که جریان‌های درآمد اضافی را از بازارهای برتر تجارت الکترونیک و برنامه‌های تحویل از طریق Feedonomics باز می‌کند. کاربران می توانند به صورت آنلاین خرید کنند و از فروشگاه تحویل بگیرند یا تحویل همان روز را دریافت کنند، زمان ورود به بازار را تسریع کنند، یکپارچه سازی را ساده کرده و داده ها را برای افزایش عملکرد بهینه کنند.
  • Fastlane توسط PayPal، که به مشتریان ایالات متحده یک راه حل سریع پرداخت بدون رمز عبور ارائه می دهد.
  • توانایی توسعه دهندگان برای افزودن قابلیت های جدید به مرحله ارسال از پرداخت.
  • قابلیت‌های تبلیغاتی جدید، از جمله توانایی ایجاد تبلیغات هدفمندتر، گزینه‌های تخفیف و سطوح بیشتر انعطاف‌پذیری و جزئیات بیشتر برای هدف‌یابی محصولات.
  • ناوبری پانل کنترل جدید که طراحی شیک و مدرنی را ارائه می دهد، با زیرمجموعه های جدید قابل ارتقا که اسکن و مرور را تسهیل می کند. نوار بالایی جدید جستجو در فروشگاه، مشاهده ویترین فروشگاه، جابه‌جایی بین فروشگاه‌ها و موارد دیگر را آسان‌تر می‌کند.
  • توانایی کاربران برای ساده‌سازی نگهداری کاتالوگ خود با ابزارهایی برای سفارشی کردن جداول محصول، بهینه‌سازی مدیریت محصول، به کارگیری عملیات انبوه، تسریع در تخصیص دسته‌بندی، استفاده از HQ Shipper برای نیازهای پیچیده حمل و نقل و مدیریت نیازهای موجودی انبوه.
  • با تنظیمات مجوز درجه سازمانی برای مدیریت دسترسی و مجوزها در بین کاربران، گروه‌ها، شرکا و ویترین فروشگاه‌ها.
  • BigDesign، که یک جعبه ابزار جامع، شامل کتابخانه الگو و راهنمای نوشتن UX برای یکپارچه سازی و بهبود تجربیات کاربر در سراسر پلتفرم BigCommerce و فراتر از آن، ارائه می دهد.
  • همان کیت Figma UI که طراحان محصول داخلی آن برای ساخت ابزارهای تجاری استفاده می کنند. اکنون طراحان و توسعه دهندگان با هم می توانند برنامه ها و برنامه های افزودنی یکپارچه را برای BigCommerce پیاده سازی کنند.
  • APIهای جدید برای توسعه دهندگان برای گسترش پلتفرم، مصرف وب هوک در مقیاس، گسترش و سفارشی کردن پرداخت، و ایمن ماندن با محافظت از یکپارچگی اسکریپت جدید.

کاکس گفت: «اینها به‌روزرسانی‌های قابل توجهی برای پلتفرم ما هستند که نشان می‌دهند BigCommerce برای مشتریان ما نوآوری می‌کند، صرف نظر از اینکه چه چیزی می‌فروشند، کجا می‌فروشند و به چه کسی می‌فروشند.» “این اعلامیه ها منعکس کننده فلسفه تجارت باز ما هستند. ما مشتریان خود را در فناوری اختصاصی قفل نمی کنیم. ما انعطاف پذیر و باز هستیم و با بهترین شرکای نژاد کار می کنیم و ارزشی ارائه می دهیم که باعث تعامل، وفاداری و تبدیل ها می شود.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link