Uncategorized

Recurly معیارهای درون برنامه ای را به تجزیه و تحلیل اشتراک اضافه می کند

[ad_1]

Recurly، یک ارائه‌دهنده پلت‌فرم مدیریت اشتراک و صورت‌حساب، داشبوردهایی را با معیارهای داخلی و گزارش‌های داشبورد راه‌اندازی کرده است که توسط روند بیش از 60 میلیون مشترک در Recurly تقویت شده است.

معیارهای هوشمند جدید Recurly اکنون بخشی از مجموعه گزارش‌های اصلی و تجزیه و تحلیل Recurly هستند که به بازرگانان امکان می‌دهد معیارهای کلیدی را تجزیه و تحلیل کنند و عملکرد را در برابر گروه‌های صنعتی در طول زمان‌بندی خاص درک کنند. میلیون‌ها نقطه داده جمع‌آوری شده را به بینش‌های رقابتی تبدیل می‌کند که نشان می‌دهد صنایع مشابه چگونه عمل می‌کنند و پیش‌بینی دقیق‌تر و رشد بلندمدت را هدایت می‌کنند.

بینش معیارهای تکراری شامل موارد زیر است:

  • نرخ جذب: درصد مشترکینی که هر ماه جدید هستند یا بازمی گردند.
  • نرخ کاهش ثبت نام: درصد تراکنش های ثبت نام اولیه که با شکست مواجه می شوند.
  • نرخ ریزش: درصد مشترکین فعالی که اشتراک خود را به طور داوطلبانه یا غیرارادی قطع می کنند.
  • نرخ بازیابی Dunning: درصد فاکتورهای تمدید که وارد dunning شده و در طول پنجره dunning بازیابی شده اند.

“در دنیای دائماً در حال تغییر اشتراک‌ها، برندها دائماً معیارهای عملکرد خود را تجزیه و تحلیل می‌کنند و می‌خواهند بفهمند، “آیا این خوب است؟ چگونه با رقبای خود مقایسه کنیم؟” جوناس فلود، مدیر ارشد تولید Recurly در بیانیه‌ای گفت: مزیت رقابتی در دانش نهفته است و داده‌های معیار عنصر مخفی است که می‌تواند استراتژی رشد شما را شکل داده و تسریع کند. “داشبوردهای جدید ما با معیارها، بینش Recurly را به نوک انگشتان بازرگان می‌آورد و داده‌های آن‌ها را به یک مزیت رقابتی تبدیل می‌کند. با این بینش‌های معیار جدید، Recurly تعهد خود را به مقیاس کسب‌وکارهای اشتراک مصرف‌کننده، با برندهای برتر صنعت با ما برای برنده شدن شریک می‌کند. “

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link