Uncategorized

CommentSold ClipHero را راه اندازی کرد

[ad_1]

CommentSold هوش مصنوعی ClipHero را راه‌اندازی کرده است که از هوش مصنوعی برای بررسی محتوای پخش زنده استفاده می‌کند و لحظاتی را مشخص می‌کند که احتمالاً مخاطبان را مجذوب خود می‌کند.

AI ClipHero یک ابزار هوش مصنوعی خود-بهبود برای تبدیل پخش زنده در پلتفرم CommentSold به ویدیوهای تعاملی و قابل خرید است. از طریق یادگیری مداوم از تعاملات مشتری و داده های فروش تکامل می یابد.

عرضه AI ClipHero در پلتفرم CommentSold Turnkey Commerce با ادغام بعدی در Videoeo و Popshoplive آغاز خواهد شد.

ویژگی های AI ClipHero شامل موارد زیر است:

  • استخراج محتوای محصول محور: هوش مصنوعی خودآموز AI ClipHero مهم ترین و جالب ترین بخش ها را از پخش زنده طولانی شناسایی می کند و به کلیپ های مرتبطی منجر می شود که به سرعت ویژگی ها و مزایای محصول را منتقل می کند.
  • زیرنویس‌های خودکار: AI ClipHero از تشخیص گفتار برای ایجاد فوری زیرنویس‌های فعال، گسترش دسترسی به محتوا و ایجاد پوشش‌های متنی چشم‌گیر برای اسکرول‌های بی‌صدا استفاده می‌کند.
  • ادغام با PopClips: فروشندگان می توانند به طور یکپارچه کلیپ های تولید شده با هوش مصنوعی را به فناوری PopClips CommentSold وارد کنند تا به طور خودکار ویدیوها را در صفحات جزئیات محصول و در فیدهای قابل خرید در برنامه های تلفن همراه خود قرار دهند.
  • بهینه‌سازی موبایل و اجتماعی: AI ClipHero می‌تواند محتوای ویروسی بالقوه را بر اساس تجزیه و تحلیل کلیپ‌های ویدیویی به ارزش میلیون‌ها دقیقه شناسایی کند، و در تکرارهای آینده، کلیپ‌ها را به ترتیب ویروسی بودن احتمالی رتبه‌بندی کند.

“تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی در حال حاضر در صنعت خرده‌فروشی طوفانی شده است، و تأثیر عمیقی بر روش‌های نمایش محصولات به خریداران دارد. با هوش مصنوعی ClipHero، ما به مشتریان خود مزیت رقابتی و چند برابر قدرتمند محتوای موجود آنها را بدون تلاش اضافی می‌دهیم. فیلیپ ویتک، معاون اجرایی هوش مصنوعی و داده در CommentSold در بیانیه ای گفت. AI ClipHero تنها آغاز لیست بلندبالایی از ابزارهای مولد هوش مصنوعی است که امسال برای آنها در نظر گرفته ایم.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link