Uncategorized

Salesforce هوش مصنوعی Slack را گسترش می دهد

[ad_1]

Salesforce قابلیت هایی را به Slack AI خود اضافه کرده است که از داده های مکالمه شرکت ها برای کمک به کاربران کمک می کند تا سریع تر و هوشمندتر کار کنند.

Slack AI اکنون شامل موارد زیر است:

  • یک ویژگی خلاصه جدید که خلاصه روزانه صبحگاهی حاوی خلاصه کانال هایی را که کاربران دنبال می کنند ارائه می دهد.
  • پاسخ‌هایی را جستجو کنید که پاسخ‌های شخصی و هوشمندانه به سؤالات مکالمه را با استناد مستقیم به پیام‌های Slack مرتبط ارائه می‌دهند.
  • خلاصه‌های مکالمه‌ای که نکات برجسته را از کانال‌ها و رشته‌های در دسترس ایجاد می‌کند، با منابع واضح در هر خلاصه.

Slack همچنین اکنون با Einstein Copilot، یک دستیار هوش مصنوعی محاوره‌ای برای Salesforce CRM ادغام می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بینش‌های CRM مبتنی بر هوش مصنوعی را مستقیماً به Slack بیاورند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link