Uncategorized

AppsFlyer بهینه سازی خلاقانه را راه اندازی می کند

[ad_1]

AppsFlyer، ارائه‌دهنده اندازه‌گیری بازاریابی، اسناد و تجزیه و تحلیل داده‌ها، Creative Optimization را راه‌اندازی کرده است تا به بازاریابان بینش‌هایی درباره دارایی‌های خلاقانه‌شان و راهنمایی‌های مبتنی بر داده‌ها برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها ارائه دهد.

همراه با هوش مصنوعی، Creative Optimization الگوها، روندها و ویژگی‌هایی را شناسایی می‌کند که باعث جذب مخاطب بهینه می‌شود. این به ذینفعان در سراسر تیم‌های بازاریابی عملکرد، خلاق و هوش تجاری (BI) قدرت می‌دهد تا در مورد تغییرات دارایی، آزمایش و اعتبارسنجی متغیرهای برنده در تبلیغات همکاری کنند.

Creative Optimization به طور خودکار دارایی های خلاق را تجزیه و تحلیل می کند، آنها را به صحنه ها تقسیم می کند، و داده های عملکرد و راهنمایی را برای جایگزینی عناصر با عملکرد ضعیف ارائه می دهد. همچنین تمام داده‌های عملکرد خلاقانه را در یک مکان جمع‌آوری می‌کند و یک نمای کلی جامع از عملکرد خلاقانه، از جمله هزینه، نصب، کلیک‌ها و معیارهای پایین‌قیف مانند حفظ، ارزش طول عمر و موارد دیگر ارائه می‌کند.

یوگنی پرز، معاون اجرایی استراتژی محصول در AppsFlyer، در بیانیه‌ای گفت: «محصول جدید Creative Optimization یک پیشرفت واقعی برای بازاریابان ارائه می‌کند، و شکاف بین تیم‌های بازاریابی خلاق و رشد را پر می‌کند و در عین حال به نکات کلیدی دردناک برای ایجاد موفقیت برای هر دو می‌پردازد. . “با ارائه بینش‌های خلاقانه پیچیده و عمیق، تیم‌های بازاریابی رشد را قادر می‌سازد تا هزینه‌ها را بهینه کنند، مقیاس را افزایش دهند، و با شناسایی خودکار خلاقیت‌ها در کمپین‌ها، بهترین عملکرد را داشته باشند. به طور همزمان، تیم خلاق را با بینش‌های ارزشمندی در مورد ویژگی‌های برنده شدن خلاقان، توانمندسازی آنها برای تمرکز بر موثرترین عناصر و تخصیص کارآمدتر زمان و منابع خود. این همکاری بی‌وقفه حلقه بازخورد را می‌بندد، اعتماد به تولید خلاق را افزایش می‌دهد، ریسک را با به حداقل رساندن سرمایه‌گذاری در خلاقیت‌هایی که عملکرد ضعیفی دارند کاهش می‌دهد و در عین حال تولید خلاقیت‌های برنده را افزایش می‌دهد. برای افزایش سودآوری در مقیاس.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link