Uncategorized

eGain AssistGPT را برای CCaaS منتشر می کند

[ad_1]

eGain، ارائه دهندگان یک پلت فرم دانش مبتنی بر هوش مصنوعی برای خدمات مشتریان، AssistGPT را برای CCaaS منتشر کرده است، یک سرویس هوش مصنوعی مولد برای برنامه های کاربردی مرکز تماس به عنوان یک سرویس.

AssistGPT که بخشی جدایی ناپذیر از مرکز دانش eGain است، یک ابزار جامع کد صفر است که به خودکارسازی چرخه حیات مدیریت دانش کمک می کند. یک کنسول هوش مصنوعی به مدیران اجازه می دهد تا کنترل ها و نرده های محافظ را برای genAI تعریف کنند، دستورات را مدیریت کنند و genAI را با سایر فناوری های هوش مصنوعی هماهنگ کنند.

AssistGPT برای CCaaS با اتصالات از پیش ساخته شده برای تماس با مرکز به عنوان یک سرویس، در بازارهای ارائه دهندگان پیشرو، مانند Cisco، Amazon Connect، Avaya، Genesys، Five9، و Talkdesk و به عنوان بخشی از دانش eGain در دسترس است. هاب.


اشو روی، مدیر عامل eGain در بیانیه ای گفت: «AssistGPT زندگی را برای مدیران و نویسندگان دانش آسان می کند، در حالی که ارزش عملیاتی را برای کسب و کار آزاد می کند. “مشتریان اولیه شاهد افزایش پنج برابری در سرعت ایجاد، مراقبت و تحویل دانش هستند.”



[ad_2]

Source link