Uncategorized

Contentful استودیو Contentful را راه اندازی کرد

[ad_1]

Contentful، ارائه‌دهنده پلتفرم محتوای قابل ترکیب، امروز Contentful Studio را راه‌اندازی کرد تا به تیم‌های دیجیتال، از جمله بازاریابان و طراحان، کمک کند تا تجربیات دیجیتال را در مقیاس جمع‌آوری و مدیریت کنند.

رویکرد آماده هوش مصنوعی Contentful نحوه طراحی و مونتاژ تجربیات را با تولید محتوای هوشمند و وظایف خودکار، مانند تولید محتوا و انواع محتوا، ساده می‌کند.

Mairead O’Donovan، مدیر ارشد محصول Contentful در بیانیه ای گفت: «در دنیای امروزی مبتنی بر داده، ایجاد تجربیات به ترکیبی از محتوا، طراحی و داده ها برای ایجاد ارتباطات معنادار با مشتریان نیاز دارد. “این مستلزم ترکیبی استراتژیک از خلاقیت و بهره‌وری انسانی است که می‌تواند با هوش مصنوعی تسریع شود تا تجربیاتی را که طنین‌انداز می‌کنند و وفاداری به برند را افزایش می‌دهند. Contentful Studio مشتریان، شرکا و تیم‌های دیجیتال جدید ما را برای ایجاد تجارب متمایز در بازار یا برند تجهیز می‌کند. با آزادسازی با قدرت محتوای قابل ترکیب، تیم‌های دیجیتال می‌توانند سطوح جدیدی از تعامل و تأثیر را برای برندهای خود به دست آورند تا در نهایت رشد بی‌سابقه‌ای را ایجاد کنند.»

Contentful Studio به کاربران اجازه می دهد کارهای زیر را انجام دهند:

  • مقیاس برای ساخت یک بار و استفاده در همه جا.
  • از بوم کشیدن و رها کردن برای ویرایش، تجسم و جمع آوری تجربیات استفاده کنید و در عین حال از ثبات برند اطمینان حاصل کنید.
  • محتوا را با ساختار طراحی Contentful، حاکمیت در سطح سازمانی، و نقش ها و مجوزها به صورت خودکار انجام دهید.
  • طراحی، ویرایش و انتشار تجربیات ترجمه شده در کانال ها و بازارها.
  • محتوا را در پلتفرم های مختلف، از موبایل و رسانه های اجتماعی گرفته تا ساینیج های دیجیتال و وب سایت ها، مستقر کنید.
پوشش های CRM

[ad_2]

Source link