Uncategorized

MetaRouter انژکتور همگام سازی را تقویت می کند

[ad_1]

MetaRouter، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مدیریت برچسب سمت سرور، Injector Sync خود را برای ردیابی کاربر ناشناس و شناخته شده از طریق مسیریابی رویداد سمت سرور بدون برچسب‌های شخص ثالث بهبود داده است.

Sync Injector جریان رویدادهای سمت سرور را با یک نمودار شناسه قوی غنی می‌کند و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد قابلیت‌های انتساب ناشناس مشاهده از طریق ارائه شده توسط کد رهگیری سمت مشتری را حفظ کنند، در حالی که به طور همزمان اثرات جانبی منفی را که به عملکرد صفحه و امنیت داده وارد می‌کنند حذف می‌کند.

Sync Injector به صورت پویا نموداری از شناسه‌ها را ایجاد می‌کند که در بین فروشندگان همگام‌سازی می‌شود، و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا اسناد را برای تبلیغات حفظ کنند و کنترل کنند که چه زمانی، کجا و چقدر شرکا می‌توانند هویت‌ها را با صفحه همگام کنند و به عنوان بخشی از پلتفرم MetaRouter در دسترس است.

گرگ برانک، رئیس محصول در MetaRouter در بیانیه‌ای گفت: «Injector همگام‌سازی MetaRouter نشان‌دهنده یک تغییر پارادایم در مدیریت برچسب‌های سمت سرور است». «با بازگشایی ارزش داده‌های کاربر ناشناس، ما به کسب‌وکارها قدرت می‌دهیم تا درک عمیق‌تری از کل پایگاه مشتریان خود به دست آورند، کمپین‌های بازاریابی را بهینه کنند و تصمیمات مبتنی بر داده را با اطمینان بیشتری اتخاذ کنند، همه اینها بدون وابستگی به برچسب‌های شخص ثالث. به عنوان پلتفرمی که به شرکت‌ها کنترل کامل داده‌های مشتریانشان را می‌دهد و تلاش‌های جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی آنها را برای آینده اثبات می‌کند، ما همیشه در حال مطالعه و تطبیق با روندهای مرورگر در حال تحول، مقررات عمومی و چارچوب‌های هویتی جدید هستیم. پلتفرم مدیریت برچسب سمت سرور ما با تعهد خود به کنترل متمایز است. ، عملکرد، نوسازی و حفظ حریم خصوصی در چشم انداز اطلاعات مشتری در حال تغییر.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link