Uncategorized

انتشار Coveo’s Spring ’24 قابلیت‌های هوش مصنوعی را اضافه می‌کند

[ad_1]

Coveo، ارائه‌دهنده پلت‌فرم‌های جستجو، توصیه‌ها و تجربه مولد مبتنی بر هوش مصنوعی سازمانی، امروز Relevance Generative Answering برای Agents و Relevance Generative Answering برای جستجوی درون برنامه‌ای و بیش از 15 بهبود هوش مصنوعی اضافی را در نسخه بهار هوش مصنوعی Coveo خود معرفی کرد. سکو.

Laurent Simoneau، رئیس، مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران، گفت: “Coveo بیش از 20 سال است که در جستجوی سازمانی پیشرو بوده است و بیش از یک دهه است که به طور گسترده از هوش مصنوعی برای شخصی سازی تجربیات مشتریان و کارکنان و ایجاد نتایج برتر تجاری استفاده کرده است.” از Coveo، در بیانیه ای. “ما با ارائه پاسخ‌های تولید شده به تجربه‌های عامل و درون برنامه‌ای، ارائه ژن‌AI خود را گسترش می‌دهیم. این بهبود پلتفرم ما را بصری‌تر می‌کند تا کاربران تجاری بتوانند از هوش مصنوعی ما استفاده کنند تا به راحتی تجربیات فردی، قابل اعتماد و متصل را در هر تعامل در چندین کانال تقویت کنند. “

Relevance Generative Answering for Agents، نمایندگان را با دسترسی سریع به پاسخ‌های مرتبط، دقیق، قابل ردیابی و ایمن به سؤالات خدمات پیچیده مجهز می‌کند.

Relevance Generative Answering for In-App Search به شرکت‌ها کمک می‌کند برنامه‌های مبتنی بر ابر خود را با در دسترس‌تر و قابل‌فهم‌تر کردن ویژگی‌ها و قابلیت‌ها و افزودن پاسخ مولد به برنامه‌های خود با استفاده از سازنده Coveo’s In-Product Experience (IPX) ارتقا دهند.

Coveo علاوه بر ساخت Relevance Generative Answering یک مورد چند منظوره و راه حل چند UI که می تواند در طول سفر تجربه مشتری استفاده شود، محصول خود را با قابلیت های زیر ارتقاء داده است:

  • سؤالات بعدی برای کمک به بازدیدکنندگان به سؤال یا پاسخ منطقی بعدی.
  • تجربیات مکالمه ای که جستجوگران را قادر می سازد مکالمات پویا به زبان طبیعی را با سؤالات بعدی ایجاد شده توسط LLM که تاریخچه سؤال و زمینه کاربر را در بر می گیرد، داشته باشند.
  • قالب بندی متن غنی برای پاسخ های بصری جذاب تر مانند لیست ها، کدها یا جداول به سوالات بازدیدکنندگان. و
  • پشتیبانی چند زبانه برای فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و آلمانی.

نوآوری های دیگر Coveo به شرکت ها کمک می کند تا مدیریت کاتالوگ محصولات را ساده کنند، مداخلات دستی را به حداقل برسانند و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بازرگانان معرفی کنند تا ارتباط جستجو را با اهداف استراتژیک تجاری، از جمله ترویج محصولات با حاشیه بالا، متعادل کنند. آنها شامل موارد زیر است:

  • رمزگذار معنایی برای کاتالوگ های محصول، یک مدل هوش مصنوعی جدید که درک پرس و جو را بهبود می بخشد و نیاز به تنظیم دستی و افزودن مترادف را کاهش می دهد.
  • یکپارچه‌سازی Native Push Coveo که به کاربران اجازه می‌دهد تا از قدرت کامل جستجوی هوش مصنوعی و قابلیت‌های پاسخ‌دهی تولیدی Coveo در ویترین فروشگاه‌های SAP Commerce Cloud استفاده کنند.
  • مدل رتبه‌بندی آگاهانه کسب‌وکار که به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا برای نتایجی که خرده‌فروشان به آن‌ها اهمیت می‌دهند و در عین حال تجربه خریدار را بهینه می‌کنند، بهینه شود. این مدل به کاربران تجاری کنترل نتایج فهرست محصولات را می دهد و بر درآمد هر بازدیدکننده تأثیر مثبت می گذارد.
  • کالاهای ضروری را جستجو کنید که به تاجران قدرت می‌دهد تا قوانین تجاری برای تقویت، دفن و پین کردن محصولات در مرکز تجاری ایجاد کنند.
  • پیشنهادات پرس و جو بازگشت خودکار، ارائه خودکار آخرین مجموعه موفقیت آمیز از پیشنهادات، افزایش احتمال کشف محصول مرتبط.
  • ارتباط محتوای SharePoint Online از طریق فیلترهای اضافه شده و مجوزهای تصفیه شده.
  • پیشرفت‌هایی در رابط نقشه سایت، از جمله رابط کاربری بازطراحی‌شده و پیکربندی‌های خزیدن و خراش وب بهبودیافته.
  • به‌روزرسانی‌های Web Connector که از پیکربندی‌های پیش‌فرض scraping وب برای بهبود یافتن، کشف‌پذیری و پاسخ‌ها در سایت‌ها و حذف اطلاعات اضافی یا با کیفیت پایین استفاده می‌کنند.
  • پروتکل جدید ردیابی رویداد که جستجو و ردیابی رویداد را ساده می کند.
  • یک ویژگی پروژه برای سازماندهی پروژه های جدید بر اساس موارد استفاده دپارتمان.
پوشش های CRM

[ad_2]

Source link