Uncategorized

InfoSum و شریک Experian در راه حل تبلیغات خودرو

[ad_1]

InfoSum، یک ارائه‌دهنده پلت‌فرم همکاری داده‌ها، و Experian، یک شرکت خدمات اطلاعاتی جهانی، برای ایجاد راه‌حلی شریک شده‌اند که شرکت‌های خودروسازی را قادر می‌سازد به طور ایمن به اطلاعاتی در مورد دارندگان خودرو در بازار یا فعلی دسترسی داشته باشند، نرخ تطابق را افزایش دهند و هدف‌گیری را با اتصال مستقیم بهبود بخشند. به مصرف کنندگانی که تمایل زیادی به خرید وسیله نقلیه دارند.

شرکت‌های خودروسازی که بر اساس نمودار هویت Experian و فناوری اتاق تمیز داده InfoSum ساخته شده‌اند، می‌توانند به بیش از 750 بخش مخاطبان سندیکایی خارج از قفسه Experian که 900 میلیون وسیله نقلیه ثبت‌شده در ایالات متحده و کانادا را پوشش می‌دهند، دسترسی داشته باشند. این داده‌های مالکیت پیش‌بینی‌کننده بر روی معیارهای مختلف، مانند نوع سوخت، ساخت و مدل، و قیمت خودرو، بینش‌هایی را در مورد مصرف‌کنندگانی که قصد خرید در شش ماه آینده را دارند، ارائه می‌دهد.

با پلتفرم InfoSum، تمام داده‌ها کاملاً مبهم، جمع‌آوری و محافظت می‌شوند.

این ابتکار جدید از InfoSum و Experian تعهد مشترک ما را برای ارائه راه‌حل‌های همکاری خصوصی برای رفع نیازهای بازاریابان تقویت می‌کند. لورن وتزل، مدیر عامل InfoSum در بیانیه‌ای گفت: در صنعت خودروسازی بسیار پویا، این همکاری برندها را قادر می‌سازد مجموعه داده‌ها را غنی‌سازی کنند و کمپین‌هایی را با استفاده از به‌روزرسانی‌های مداوم اجرا کنند. خریداران در حالی که آژانس ها و تیم های علم داده خود را به طور کامل با دسترسی محافظت شده به تجزیه و تحلیل کمپین توانمند می کنند.”

Erik Hjermstad، معاون مدیریت محصولات خودرو در Experian، گفت: “اهمیت پلتفرم‌های همکاری با حریم خصوصی هرگز بیشتر از این نبوده است، زیرا کوکی‌های شخص ثالث در حال انجام است. Experian عمیقا متعهد به هدف‌یابی منطبق با حریم خصوصی و آینده‌دار است.” در یک بیانیه. «فناوری افزایش حریم خصوصی InfoSum همراه با وضوح هویت Experian و راه‌حل‌های داده خودکار به بازاریابان این قدرت را می‌دهد تا جزئیات مهم مصرف‌کننده خودرو را مطابقت دهند، کشف کنند و کاوش کنند و عملکرد کمپین را بدون افشای هیچ‌کدام به حداکثر برسانند. [personally identificable information]”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link