Uncategorized

شریک Teikametrics و Carbon6

[ad_1]

Teikametrics، ارائه‌دهنده پلت‌فرم بهینه‌سازی بازار با بیش از ۱ میلیارد دلار فروش تبلیغاتی سالانه، با Carbon6، ارائه‌دهنده پلتفرم رشد همه‌جانبه آمازون، همکاری می‌کند تا پیشنهادات Carbon6 را با چرخ لنگر تبلیغاتی پیشرفته‌اش با هوش مصنوعی تقویت کند. علاوه بر این، راه‌اندازی بازپرداخت FBA در Teikametrics به فروشندگان آمازون این امکان را می‌دهد تا از راه‌حل بازپرداخت Carbon6’s Seller Investigators استفاده کنند تا تا 3 درصد از کل درآمد را از طریق بازپرداخت بدهی برای موجودی از دست رفته، محصولات آسیب‌دیده و موارد دیگر از یک داشبورد ادعاها پس بگیرند.

Alasdair McLean-Foreman، مدیر عامل Teikametrics در بیانیه ای گفت: “محصولات عالی منجر به مشارکت های عالی می شود.” “Carbon6 چشم اندازی قانع کننده برای مجموعه ابزارها و خدمات تجارت الکترونیکی پیشرو در صنعت خود دارد. ما مفتخریم که با آنها همکاری کنیم تا ابزار بازپرداخت آنها را به فروشندگان خود ارائه دهیم، و ما معتقدیم که می توانیم ارزش مشابهی را به فروشندگان آنها ارائه دهیم. با پلت فرم بهینه سازی بازار ما.”

نسیم سالوجی، یکی از بنیانگذاران Carbon6، در بیانیه ای گفت: “ما نزدیکی های زیادی را با Teikametrics می بینیم.” “تبلیغات رگ حیات برندهای آمازون است و ما معتقدیم که Teikametrics جامع ترین راه حل تبلیغاتی و بهینه سازی مبتنی بر هوش مصنوعی را در بازار ارائه می دهد. همانطور که پایگاه های مشتریان ما ارزش بیشتری از راه حل های یکدیگر دریافت می کنند، ما معتقدیم که شرکت های ما به اشتراک گذاشته شده اند. چشم انداز بهینه سازی بازار فقط با هم هماهنگ تر می شود و مشارکت ما شکوفا می شود.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link