Uncategorized

Simpleview با ویجت بازدید ادغام می شود

[ad_1]

Simpleview، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بازاریابی مقصد، و Visit Widget، که یک برنامه کاربردی بین دستگاهی برای بازدیدکنندگان برای تحقیق، برنامه‌ریزی و تجربه بازدیدهایشان فراهم می‌کند، با هم متحد شده‌اند تا یک برنامه کاربردی تلفن همراه و راه‌حل سفر بازدیدکنندگان را برای سازمان‌های بازاریابی مقصد (DMOs) ارائه کنند.

این همکاری یکپارچه‌سازی با Simpleview CRM و Simpleview CMS ایجاد کرده است تا جاذبه‌های مقصد، رستوران‌ها، هتل‌ها و رویدادها را در برنامه‌های کاملاً مارک دار با ویژگی‌هایی مانند ساخت برنامه سفر، پاسپورت‌های دیجیتال و تجزیه و تحلیل داده‌ها برجسته کند.

برنامه‌های Visit Widget را می‌توان در وب‌سایت‌های Simpleview CMS برای جذب بازدیدکنندگان در حین تحقیق و ساخت برنامه‌های سفر شخصی‌شده آنها استفاده کرد. اطلاعات به طور یکپارچه برای تعامل در بازار به تلفن همراه منتقل می شود، از جمله مسیرها، گذرنامه ها، و اعلان های فشار مبتنی بر جغرافیا.

DMO ها می توانند از ادغام برای انجام کارهای زیر استفاده کنند:

  • تقویت تعامل بازدیدکنندگان در محل؛
  • برقراری ارتباط فوری برای بازدیدکنندگان؛
  • مقصدهایی را برجسته کنید. و
  • برنامه ریزی یکپارچه برای مسافران ایجاد کنید.

گرگ ایوانز، مدیر ارشد درآمد Simpleview در بیانیه ای گفت: “Simpleview تلاش می کند تا بهترین ها را در مورد محصولات و خدمات ارائه دهد.” “Visit Widget به عنوان یک ارائه‌دهنده برنامه موبایل مورد اعتماد و همفکر که با مشتریان و محصولات و خدمات متقابل ما و چشم‌انداز شرکت ما برای ارائه‌دهنده فناوری پیشرو در صنعت همسو بود، متمایز شد. همانطور که فناوری همچنان به تکامل خود ادامه می‌دهد، این مشارکت اجازه می‌دهد تا یکپارچه‌تر شود. ادغام در پشته فناوری گردشگری برای اهداف و آینده Simpleview.”

Erich Dahlke، مالک مشترک و مدیر محصول Visit Widget در بیانیه ای گفت: “ما از اعلام این همکاری استراتژیک با هدف ایجاد تحول در صنعت فناوری سفر بسیار هیجان زده هستیم.” “این اتحاد، قدرت نوآورانه Simpleview را با فناوری نوآورانه Visit Widget ادغام می‌کند و راه‌حل‌های بی‌نظیری را برای مسافران مدرن نوید می‌دهد. این همکاری راحتی و کارایی را در برنامه‌ریزی سفر بازتعریف می‌کند، و نیازهای در حال تکامل DMOهای متبحر از فناوری در سراسر جهان را برآورده می‌کند.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link