Uncategorized

Brightcove SDK های تلویزیون هوشمند را برای دستگاه های Roku، Samsung و LG معرفی می کند

[ad_1]

Brightcove، یک شرکت فناوری استریم، پلتفرم های پخش کننده را برای تلویزیون های هوشمند Roku، سامسونگ و ال جی راه اندازی کرده است. این کیت‌های توسعه نرم‌افزار جدید (SDK) ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در چارچوب پخش‌کننده Brightcove باز کرده‌اند، از جمله محافظت از محتوا، درآمدزایی، و قابلیت‌های گزارش تحلیلی.

Brightcove SDK ها را برای پشتیبانی از درج آگهی سمت مشتری و سمت سرور (CSAI، SSAI) توسعه داد و آنها را با شرکای تبلیغات دیجیتال ادغام کرد. Roku SDK Brightcove همچنین با چارچوب تبلیغات Roku (RAF) مطابقت دارد.

کیت‌های توسعه نرم‌افزار تلویزیون هوشمند Brightcove مدیریت رسانه را بهبود می‌بخشد و قابلیت‌های امنیتی محتوا از جمله پشتیبانی از DRM چند فرمتی، محدودیت‌های حقوق پخش، و HDCP Fallback را ارائه می‌دهد.

راه حل های Brightcove’s Insights نیز از قبل یکپارچه شده اند. این بینش‌ها به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهد تا وقفه‌های تبلیغاتی را بهینه‌سازی کنند، عملکرد پخش‌کننده را بهبود بخشند، روند عملکرد محتوا را شناسایی کنند، علت مشکلات کیفیت پخش را مشخص کنند و تأثیرات آن را بر تعامل بیننده اندازه‌گیری کنند. SDK های تلویزیون هوشمند به طور خودکار جزئیات جلسه را جمع آوری و گزارش می کنند که بر رضایت بیننده در مقیاس تأثیر می گذارد.

اسکات لوین، مدیر محصول Brightcove در بیانیه‌ای گفت: «Brightcove متعهد است به شرکت‌های رسانه‌ای کمک کند تا تجارب استریم جذاب و قابل اعتماد در سطح جهانی را ارائه دهند و در عین حال هزینه‌هایی را که به طور سنتی با راه‌اندازی و اجرای یک سرویس OTT مرتبط می‌شود، کاهش دهد». پلتفرم جامع ما به شرکت‌های رسانه‌ای امکان می‌دهد از قابلیت‌های خارج از جعبه بهره ببرند و تجربه‌های برتر برنامه را با ویژگی‌هایی که قبلاً فقط در توسعه برنامه‌های سفارشی سفارشی با کسری از هزینه موجود بود، ارائه دهند.

با راه‌اندازی SDK تلویزیون هوشمند، Brightcove مجموعه‌ای از توسعه‌دهندگان برنامه‌های ویدیویی را گرد هم آورده است تا گزینه‌هایی را برای شرکت‌های رسانه‌ای ارائه دهد که به دنبال دیدار با بینندگان در هر کجا هستند. شرکا عبارتند از Accedo، Applicaster، Appsfactory، Arx.net/SoEasyTV، Envue، Pulslive، Spyrosoft BSG، Robosoft Technologies و TV2Z. Smart TV SDK به پخش‌کننده‌های پیشرو Brightcove (که در حال حاضر به پلتفرم‌های Web، Android، Android TV، Fire TV، iOS، iPad OS و tvOS خدمات می‌دهند) اضافه می‌کنند تا شرکت‌های رسانه‌ای را قادر می‌سازد تا با مخاطبان خود در هر دستگاهی ملاقات کنند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link