Uncategorized

Pipedrive هوش مصنوعی Pipedrive را معرفی کرد

[ad_1]

Pipedrive، ارائه‌دهنده سیستم‌های CRM فروش، Pipedrive AI را راه‌اندازی می‌کند، مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی که توسط OpenAI و موتورهای نرم‌افزار دیگری AI طراحی می‌شوند. این مجموعه شامل پنج ویژگی هوشمند است که به صرفه جویی در زمان، بهبود عملکرد و مدیریت گردش کار فروش کمک می کند.

مجموعه ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی Pipedrive شامل موارد زیر است:

  • دستیار فروش مبتنی بر هوش مصنوعی، که به متخصصان فروش کمک می کند تا الگوهای فروش را شناسایی کنند، با احتمال موفقیت بالا و اقدامات بعدی برای اولویت بندی سروکار دارد. این بینش عملی را ارائه می دهد و فرآیندها را با اتوماسیون هوشمند با توصیه هایی برای ارسال ایمیل، راه اندازی جلسات، برنامه ریزی تماس ها و سایر اقدامات ساده می کند.
  • ایمیل خود را با استفاده از هوش مصنوعی بنویسید که توسط OpenAI پشتیبانی می‌شود، که به کاربران امکان می‌دهد ایمیل‌های فروش را با درخواست‌های سفارشی و سایر معیارهای تعریف‌شده توسط کاربر ایجاد کنند. آنها می توانند نوع، لحن و طول محتوای ایمیل را انتخاب کنند و ایمیل ها را در مقیاس شخصی سازی کنند.
  • خلاصه سازی ایمیل هوش مصنوعی، توسط OpenAI ارائه شده است
  • توصیه‌های برنامه هوشمند هوش مصنوعی برای دریافت ایده‌هایی برای مرتبط‌ترین و بهترین برنامه‌های کلاس به منظور افزایش کارایی و خودکار کردن خط لوله درآمد بر اساس برنامه‌هایی که قبلاً توسط شرکت استفاده شده است، برنامه‌های مورد استفاده شرکت‌های مشابه و توصیه‌هایی برای بهبود جریان درآمد.
  • جستجوی بازار مبتنی بر هوش مصنوعی با جستجوی زبان طبیعی برای یافتن ادغام‌هایی که مشکلات تجاری را حل می‌کنند، با پشتیبانی OpenAI.

“Pipedrive در حال تحقق هدف ما برای ارائه ویژگی‌های آسان و موثر هوش مصنوعی برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک برای حل چالش‌های حیاتی کسب‌وکار، بهبود فرآیندهای خود و افزایش درآمد است. این قابلیت‌ها به تیم‌های فروش قدرت می‌دهد تا از زمان و تمرکز خود بهتر استفاده کنند و به آنها امکان می‌دهد تا مکان‌های خود را به کار گیرند. تاکید بیشتر بر هر تعامل با مشتری و افزایش عملکرد وسواس مشتری باعث نوآوری در Pipedrive می شود و هدف ما ارائه راه حل هایی است که نیازهای واقعی متخصصان فروش را برآورده می کند و ما به آن متعهد هستیم در حال توسعه بیشتر آنها، تیم ما در حال آزمایش مجموعه بعدی از ویژگی‌های متعددی است که قصد داریم در اواخر امسال عرضه کنیم.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link