Uncategorized

استفاده از پتانسیل خرید با صدای فعال

[ad_1]

تصویر ویژه مقاله

دستیارهای صوتی مانند Google Assistant و Amazon Alexa خرید را برای مشتریان شخصی سازی کرده اند.

در حالی که تجارت صوتی هنوز نسبتاً جدید است، جستجوی صوتی مدت زیادی است که وجود داشته است. بر اساس مطالعات اخیر، 50 درصد از آمریکایی ها روزانه از ابزارهای جستجوی صوتی استفاده می کنند و 34 درصد حداقل یک بار در هفته از آنها استفاده می کنند. با توجه به محبوبیت روزافزون تجارت صوتی، کسب و کارها باید پتانسیل آن را درک کرده و از آن استفاده کنند.

ظهور تجارت صوتی: عصر جدیدی از خرید

Statista گزارش داد که در سال 2021، بیش از 45 میلیون مشتری ایالات متحده از فناوری صوتی استفاده می کنند و انتظار می رود معاملات تجارت صوتی در سراسر جهان بیش از 5 میلیارد دلار باشد. این اعداد همچنان هر روز افزایش می یابد.

دستیارهای صوتی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و سابقه اثبات شده ای دارند، بنابراین منطقی است که این شرکت ها به تقویت فناوری جستجوی صوتی خود ادامه دهند تا خریدهای آنلاین را افزایش دهند و سودآوری محصولات خود را بهبود بخشند.

انطباق فناوری صوتی می‌تواند تأثیر مثبتی بر تجارت الکترونیکی شما داشته باشد، زیرا مرور فروشگاه آنلاین شما را برای مشتریانتان آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند کاتالوگ را مرور کنند، درخواست ارسال کنند، نظرات محصول را بنویسند، رتبه‌بندی محصول، موجودی، رنگ‌های موجودی، و قیمت‌ها را تأیید کنند و سفارش دهند.

بهینه‌سازی جستجوی صوتی تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و به کاربران امکان می‌دهد بدون اتلاف وقت در اینترنت یا تمرکز تمام توجه خود بر روی تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های خود اطلاعات جمع‌آوری کنند. به زبان ساده، تجارت صوتی به کسب و کارها و خرده فروشان آنلاین این امکان را می دهد تا تجربه خرید بدون دست و بدون درز را ارائه دهند.

خرید بدون دست راحت: مزایای تجارت صوتی

از طریق استفاده از دستیارهای صوتی، تجارت صوتی تأثیر عمده ای بر نحوه خرید مصرف کنندگان دارد. تقریباً 60 درصد از مصرف کنندگان آنلاین آمریکایی از دستیارهای صوتی خانه هوشمند برای خرید روزانه/هفتگی استفاده می کنند. بیایید ببینیم چگونه تجارت صوتی درخواست های جستجوی صوتی را بهبود می بخشد.

  • افزایش آگاهی از برند: وقتی مشتریان برندی را برای خرید انتخاب می‌کنند، می‌خواهند با شرکت احساس ارتباط کنند و به طور منظم از محصولات و خدمات آن استفاده کنند. علاوه بر این، قابلیت‌های جستجوی صوتی می‌تواند به کسب‌وکارها در شناسایی الگوها و رفتارهای مصرف‌کننده کمک کند. پس از شناسایی الگوها، دستیارهای صوتی به سرعت به مشتریان کمک می‌کنند تا توصیه‌های مناسبی را ارائه دهند و اطمینان حاصل کنند که هیچ چیز مهمی را از دست نمی‌دهند و تجربه خریدی یکپارچه و لذت‌بخش را خواهند داشت.
  • یک تجربه خرید شخصی ایجاد کنید: McKinsey گزارش می دهد که 71٪ از مصرف کنندگان خواهان یک تجربه خرید سفارشی هستند و 76٪ ترجیح می دهند یک تجربه عمومی دریافت کنند. تجارت صوتی به خریداران آنلاین امکان تجربه منحصر به فردی را می دهد که کاملاً با نیازهای آنها مطابقت دارد. این دستیارهای صوتی می توانند منبع ارزشمندی از اطلاعات در مورد عادات خرید تک تک کاربران باشند. خرده فروشان آنلاین می توانند از این داده ها برای ارائه سطحی از سفارشی سازی استفاده کنند که خرید را کارآمدتر و لذت بخش تر می کند.
  • تجربه مشتری را افزایش می دهد: تجارت صوتی با استفاده از راه‌حل‌هایی مانند سیستم‌های پرداخت دیجیتال و کیف پول‌های تلفن همراه، حفاظت از داده‌های مالی را به مشتریان ارائه می‌کند. به لطف این تسهیل کننده ها و پردازشگرهای پرداخت رمزگذاری شده، مشتریان می توانند با خیال راحت و با خیال راحت از فروشگاه آنلاینی که ممکن است قبلاً با آن آشنایی نداشته اند خرید کنند. علاوه بر این، دستیارهای صوتی یافتن محصولات جدید و ارزیابی محصولات از برندهای مختلف را برای مشتریان آسان‌تر می‌کنند که این امر باعث افزایش لذت آنها از خرید می‌شود.
  • راحتی را افزایش می دهد: تجارت صوتی، کاربران را از مراجعه به وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های تلفن همراه برای سفارش‌دادن و خرید بی نیاز می‌کند. خرید با تجربه ای که متناسب با برنامه های شلوغ است آسان تر و لذت بخش تر است.

با استفاده گسترده‌تر از فناوری صوتی توسط مصرف‌کنندگان و محبوب‌تر شدن خرید صوتی، برندهای بیشتری در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که این مشتریان می‌توانند محدوده محصولات خود را مرور کنند. حرکت‌کنندگان اولیه مزیتی دارند که می‌تواند آنها را برای کسب جام برای استراتژی خود از رقابت جلوتر بگذارد.

تجارت صوتی نشان دهنده یک تغییر اساسی در نحوه تعامل ما با خرده فروشان آنلاین است. بنابراین، کسب‌وکارها در بازار رقابتی شدید تجارت الکترونیک می‌توانند با جلوتر ماندن از منحنی و سازگاری با این عصر جدید خرید، سود ببرند.

آینده تجارت صوتی: فرصت ها و چالش ها

حتی اگر تجارت صوتی پتانسیل زیادی دارد، معایبی مانند مسائل مربوط به دقت در تشخیص صدا، خطرات امنیتی و نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی وجود دارد. ایجاد اعتماد و ایجاد روابط پایدار با کاربران تجارت صوتی مستلزم ایجاد تعادل در راحتی و حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتری است.

تجارت صوتی هنوز هم بچه جدید صنعت تجارت الکترونیک است. با این حال، تخمین زده شد که ارزش کل بازار خریدهای صوتی فعال از تقریباً 5 میلیارد دلار در سال 2021 به 19.4 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یابد. این رشد بیش از 400 درصد در تنها دو سال است.

حال، چگونه می توانید از پتانسیل تجارت صوتی استفاده کنید؟ با اطمینان از ادغام یکپارچه کسب و کار آنلاین شما با بلندگوهای هوشمند معروف و بهینه سازی آن برای جستجوی صوتی، شروع کنید.

صرف نظر از اندازه یا موقعیت شرکت شما، باید با آخرین پیشرفت‌ها در تجارت صوتی همراه باشید تا مطمئن شوید که می‌توانید ابتدا آنها را پیاده‌سازی کنید.

Mike Szczesny مالک و نایب رئیس EDCO Awards & Specialties است که تامین کننده اختصاصی محصولات شناسایی کارمندان، کالاهای مارک دار و جوایز است. Szczesny به توانایی EDCO برای کمک به شرکت ها در ابراز قدردانی و قدردانی از کارکنان خود افتخار می کند. او در فورت لادردیل، فلوریدا ساکن است.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link