Uncategorized

بلومرنگ Qgiv را تصاحب کرد

[ad_1]

بلومرنگ، ارائه‌دهنده پلتفرم مدیریت ارتباط با اهداکنندگان و داوطلبان برای سازمان‌های غیرانتفاعی، Qgiv، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های فناوری جمع‌آوری کمک‌های مالی را به مبلغی نامشخص خریداری کرد.

افزودن راه‌حل جمع‌آوری کمک مالی Qgiv به پلتفرم مدیریت ارتباط با اهداکنندگان و داوطلبان بلومرنگ، به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک می‌کند تا پول بیشتری جمع‌آوری کنند و نتایج جمع‌آوری سرمایه را از طریق روابط قوی‌تر با حامیان بهبود بخشند.

دنیس فویس، مدیر عامل بلومرنگ، در بیانیه ای گفت: هر دو Qgiv و Bloomerang راه حل هایی با رتبه بالا هستند که بازار را در رسیدگی به برخی از چالش های رایجی که امروزه سازمان های غیرانتفاعی با آن مواجه هستند هدایت می کنند: جمع آوری سرمایه، یافتن اهداکنندگان جدید، و پرورش اهداکنندگان موجود. . ما با هم می‌توانیم راه‌حلی گسترده را ارائه دهیم که بیش از نیازهای بخش غیرانتفاعی برای مدیریت بصری، آسان برای استفاده اهداکنندگان، مدیریت داوطلبانه و قابلیت‌های جذب سرمایه عمیق در یک مکان واحد است. با گرد هم آوردن بهترین‌های جمع‌آوری کمک مالی و مدیریت ارتباط با اهداکنندگان ما می‌توانیم به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک کنیم تا پتانسیل کامل جوامع اهداکننده خود را به حداکثر برسانند و در نهایت کمک‌های مالی، زمان و حمایت بیشتری را جمع آوری کنیم.”

راه‌حل ترکیبی به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک می‌کند تا کمپین‌ها و استراتژی‌های با عملکرد بالا را برای به حداکثر رساندن پتانسیل و بهبود نتایج جمع‌آوری سرمایه کشف کنند. بینش های تشکیل دهنده خودکار امکان تعامل شخصی و ایجاد روابط عمیق تر با حامیان را فراهم می کند. کاربران می توانند به طور خودکار از نقاط قوت و علایق حامیان بهره ببرند در حالی که آنها کارهای تکراری را خودکار می کنند، زمان کمتری را برای ورود داده ها صرف می کنند و به طیف وسیع تری از راه حل ها، پشتیبانی و منابع آموزشی دسترسی دارند.

تاد بیلیس، مدیرعامل Qgiv در بیانیه ای گفت: “به مدت 15 سال تمرکز ما در Qgiv ارائه بهترین فناوری جمع آوری کمک مالی برای کمک به تیم های غیرانتفاعی برای حمایت از ماموریت های خود بوده است.” “با افزودن راه‌حل جمع‌آوری سرمایه Qgiv به پلتفرم مدیریت ارتباط با اهداکنندگان پیشرو بلومرنگ، می‌توانیم به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک کنیم تا با حمایت از کل سفر اهداکننده، بیشتر جمع‌آوری کنند. ما می‌دانیم که فن‌آوری‌ها، افراد و مهارت‌های ما مکمل یکدیگر هستند و ما یک فرصت فوق العاده ای برای ساختن اولین و کارآمدترین پلت فرم اعطای بخش.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link