Uncategorized

نرم افزار Wolken هوش مصنوعی Wolken Gen را راه اندازی کرد

[ad_1]

Wolken Software، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های خدمات مشتری برای شرکت‌های B2B، هوش مصنوعی Wolken Gen را برای ساده‌سازی و بهبود فرآیند مدیریت پرسش‌های مشتری و بهبود تجربیات مشتری منتشر کرده است.

Wolken Gen AI اولین پیشنهاد در مجموعه جدید Wolken AI این شرکت است.

Wolken Gen AI، که می‌تواند تقریباً در هر پلتفرم مدیریت سرویس ادغام شود، بسیاری از فرآیندها را خودکار می‌کند، مانند ایجاد پاسخ‌های سفارشی به درخواست‌های کاربر با شناسایی داده‌های مرتبط در منابع متعدد. این فناوری بر اساس مدل‌های یادگیری ماشینی ساخته شده است که می‌توانند با مجموعه داده‌های تاریخی از سراسر سازمان آموزش داده شوند.

Wolken AI قبلاً برای بهبود فرآیندهای زیر پیاده سازی شده است:

  • اولویت بندی و دسته بندی بلیط ها
  • بازگشایی بلیط ها بر اساس پاسخ مشتریان؛
  • مسیریابی استراتژیک بلیط ها به نمایندگان بر اساس محتوا؛ و
  • شناسایی روندها و حوادث مشابه و ایجاد بلیط برای مشکلات خوشه به طور خودکار.


روهان جوشی، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران نرم‌افزار Wolken می‌گوید: «از آنجایی که شرکت‌ها به دنبال راه‌حل‌های هوش مصنوعی هستند که نتایج تجاری ملموس ارائه می‌کنند، ما خوشحالیم که هوش مصنوعی Wolken Gen AI ابزاری تحول‌آفرین برای افزایش کارایی در خدمات مشتری برای مشتریانمان است. ، در یک بیانیه. “ما هدف خود را این کرده‌ایم که همه فناوری‌های ارائه شده در مجموعه محصولات Wolken AI به راحتی توسط مشتریان ما قابل پیاده‌سازی و ارائه راه‌حل‌های تجاری باشد. Wolken Gen AI به عنوان اولین محصول هوش مصنوعی ما موفقیت چشمگیری داشته است.”



[ad_2]

Source link