[ad_1]
مهربانی در خدمات مشتری را به خاطر دارید؟
[ad_2]
Source link
Related Articles
بازار تجزیه و تحلیل گفتار تا سال 2029 به 7.3 میلیارد دلار می رسد
[ad_1] شرکت تحقیقاتی MarketsandMarkets پیشبینی میکند که بازار جهانی تحلیل گفتار از 3.3 میلیارد دلار امروز به 7.3 میلیارد دلار تا سال 2029 با نرخ ترکیبی سالانه 17.5 درصد افزایش یابد. این بازار در سال گذشته 2.7 میلیون دلار ارزش داشت. این شرکت در گزارش جدیدی اعلام کرد که عوامل کلیدی محرک رشد عبارتند از: […]
Exclaimer کمپین هایی را راه اندازی می کند
[ad_1] Exclaimer، ارائهدهنده پلتفرم مدیریت امضای ایمیل، امروز کمپینهایی را راهاندازی کرد تا به شرکتها در تعامل با مخاطبان از طریق بازاریابی امضای ایمیل کمک کند. کمپینها به سازمانها کمک میکند تا ایمیلهای شخصیسازیشده را با امضاهایی که بهطور یکپارچه در کمپینهای چند کاناله ادغام میشوند، ارتقا دهند. با استفاده از آخرین ویژگی، کاربران می […]
Bazaarvoice ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی را اضافه می کند
[ad_1] Bazaarvoice، ارائه دهندگان محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) و راه حل های تجارت اجتماعی، امروز سه قابلیت ارائه شده توسط Bazaarvoice HarmonyAI را معرفی کرد. این قابلیتهای جدید تقویتشده با HarmonyAI در محصولات Bazaarvoice شامل موارد زیر است: Creator Discovery در راه حل بازاریابی خالق دلپذیر، که به شبکه های اجتماعی و تیم […]