Uncategorized

پارچه شریک با Bounteous x Accolite

[ad_1]

پارچه، یک ارائه‌دهنده پلت‌فرم تجاری، با Bounteous’ x Accolite همکاری کرده است تا Composable Commerce Accelerator را ایجاد کند، یک چارچوب و پلتفرم پیاده‌سازی برای اولین بار در API برای هر مرحله از چرخه حیات تجارت، از تجارت تا تکمیل.

Bounteous x Accolite و پارچه یک رویکرد استراتژیک برای آینده تجارت الکترونیک و همه کانال ایجاد کرده اند که ریشه در موفقیت مشترک مشتریان ما دارد. کیت شوارتز، مدیرعامل Bounteous x Accolite در بیانیه‌ای گفت: توانایی باز کردن چابکی، انعطاف‌پذیری و رشد ملموس کسب‌وکار از طریق افزایش در تبدیل و حاشیه سود.

“با همکاری با Bounteous در Composable Commerce Accelerator، ما فقط فروشگاه آینده را متصور نیستیم، ما آن را با رویکردی اثبات شده ایجاد می کنیم. با استفاده از مجموعه خدمات تجاری خود، از جمله OMS جدید، و ادغام یکپارچه با مایک میکوچی، مدیر عامل پارچه، در بیانیه‌ای گفت: برنامه‌های کاربردی تجاری که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند، که همگی بر اساس طرح اجرایی Bounteous x Accolite هدایت می‌شوند، ما در حال تسریع زمان برای فروش برای خرده‌فروشان هستیم و استانداردهایی را برای نوآوری تعیین می‌کنیم.

مزایای استفاده از Composable Commerce Accelerator با Bounteous x Accolite شامل موارد زیر است:

  • یک معماری چند کاناله یکپارچه که به کاربران امکان می دهد همه سیستم‌هایی را که قابلیت‌های دیجیتال را در تمام نقاط تماس مصرف‌کننده همه‌کانال فعال می‌کنند، یکپارچه کنید.
  • داده های عملیاتی و مشتری را در یک منبع واحد از حقیقت یکپارچه کنید.
  • یک رویکرد ماژولار که به کاربران اجازه می دهد تا بدون توجه به پشته های فناوری خود، قابلیت های دیجیتال را به صورت تدریجی معرفی کنند.
پوشش های CRM

[ad_2]

Source link