Uncategorized

8×8 ویژگی‌های رونویسی و خلاصه‌سازی را به پلتفرم XCaaS اضافه می‌کند

[ad_1]

8×8 مرکز تماس ابری یکپارچه XCaaS (تجربه ارتباطات به‌عنوان یک سرویس) و پلت‌فرم ارتباطی یکپارچه خود را با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای رونویسی، خلاصه‌های هوشمند و پیگیری موارد اقدام پس از جلسات ویدیویی ارتقا داده است.

خلاصه‌های جلسه، اشتراک‌گذاری ناهمزمان اطلاعات و پیگیری‌ها را با تشریح مراحل بعدی و موارد اقدام، و همچنین نکات برجسته جلسه و عکس‌های فوری، امکان‌پذیر می‌سازد. قابلیت رونویسی جلسات بین سخنرانان تمایز قائل می شود و بینش های عملی و معناداری را ارائه می دهد. کاربران همچنین می‌توانند مصنوعات جلسه را مستقیماً به سیستم‌های CRM برای دسترسی متمرکز، ردیابی و گزارش‌دهی پیوند دهند.

هانتر میدلتون، مدیر ارشد محصول 8×8 در بیانیه‌ای گفت: “نوآوری‌های مستمر مبتنی بر هوش مصنوعی ما انگیزه ما برای ارائه فناوری و راه‌حل‌هایی به سازمان‌ها است که تعامل، ارتباطات و تلاش‌های همکاری با مشتری را موثرتر و کارآمدتر می‌کند.” . این پیشرفت‌های مستمر هوش مصنوعی در پلت‌فرم 8×8 XCaaS دقیقاً زیربنای چیزی است که ما برای دستیابی به آن تلاش می‌کنیم: تجربیات برتر کارمندان و مشتریان، و ما عمیقاً متعهد هستیم که ویژگی‌هایی را به بازار بیاوریم که به مشتریانمان ارزش می‌افزایند.»

کاور SpeechTek

[ad_2]

Source link