Uncategorized

AudienceXpress و iSpot Comcast همکاری های جدید داده را اعلام کردند

[ad_1]

AudienceXpress Comcast با iSpot، شرکت اندازه‌گیری تلویزیون، همکاری می‌کند تا ارزیابی کند که چگونه رتبه‌بندی تلویزیون ملی iSpot می‌تواند به بهترین شکل در پلتفرم AudienceXpress گنجانده شود، تا مجموعه‌های داده جدید را به اندازه‌گیری تبلیغات تلویزیونی بیاورد، راه‌حل‌های بازاریابی تلویزیونی را هدایت کند و عملکرد را بهبود بخشد، و ارائه گزارش اسناد

AudienceXpress همچنین با iSpot’s 605 همکاری نزدیکی خواهد داشت تا راه‌هایی برای ارائه مطالعات اسناد به روشی مقرون‌به‌صرفه‌تر و کارآمدتر بیابد. این توافقنامه به AudienceXpress اجازه می‌دهد تا اثربخشی متوسط ​​و پایین‌تر مجموعه راه‌حل‌های رسانه متقاطع خود را به بازاریابان نشان دهد.

کیتی لوریا، مدیر ارشد درآمد AudienceXpress در بیانیه‌ای گفت: «ما از همکاری با iSpot هیجان‌زده هستیم. “محوطه تبلیغات تلویزیونی امروزی به‌طور باورنکردنی پراکنده است و مصرف‌کنندگان را تحت کنترل قرار می‌دهد، به طوری که آنها محتوا را در زمان، کجا و چگونه می‌خواهند تماشا می‌کنند. هوشمندتر باشد و تبلیغاتی که ایجاد می‌کنند به مخاطبان هدف خود برسد. به این ترتیب، ما با iSpot همکاری کرده‌ایم تا به افزایش مسئولیت‌پذیری و قابلیت اطمینان در این فضا کمک کنیم.”

استوارت شوارتزاپفل، معاون اجرایی مشارکت های رسانه ای در iSpot در بیانیه ای گفت: «ما مفتخریم که با AudienceXpress کار می کنیم. “AudienceXpress به ارائه راه حل های رسانه ای پیشرو در بازار در سطح جهانی مشهور است و ما امیدواریم که با همکاری با آنها بتوانیم مرزها را در زمینه نوآوری ها و امکانات جدید در فضای اندازه گیری و ارز افزایش دهیم.”

AudienceXpress همچنین به کار با DRMetrix و 605، هر دو خرید اخیر iSpot، ادامه خواهد داد تا راه‌حل‌های گزارش‌دهی و انتساب صنعت پیشرفته را پیشگام کند.

به طور خاص، به عنوان بخشی از توافق خود با DRMetrix، AudienceXpress به ابزارها، بینش ها و منابع بازار پاسخ مستقیم دسترسی دارد تا به درک رسانه ها و چشم انداز بازاریابی امروزی کمک کند و در جستجوی مشتریان جدید تبلیغ کننده و آژانس کمک کند.

پوشش های CRM

مقالات مرتبط

AudienceXpress و شریک اپسیلون


AudienceXpress و Epsilon با هم برای افزایش دسترسی مخاطبان و افزایش مقیاس در خرید تلویزیون همگرا کار می کنند.

[ad_2]

Source link