Uncategorized

Bloomreach امنیت و افزایش بهره وری را به راه حل اتوماسیون بازاریابی خود اضافه می کند

[ad_1]

Bloomreach، یک ارائه دهنده پلت فرم تجارت الکترونیک، ویژگی هایی را برای به حداکثر رساندن کارایی و امنیت برای تیم های بزرگتر با استفاده از Bloomreach Engagement اضافه کرده است.

این ویژگی‌ها که برای مدیریت پروژه در مقیاس بزرگ ساخته شده‌اند، به کاربران Engagement اجازه می‌دهند تا کاربران پلتفرم، دسترسی به داده‌ها و سازماندهی پروژه را مدیریت کنند و به مدیران کنترل بیشتری بر نحوه مدیریت داده‌ها در برندها و مناطق می‌دهند.

ویژگی های جدید شامل موارد زیر است:

  • گروه‌های کاربری، که به مدیران اجازه می‌دهد تا دسترسی اعضای تیم به بخش‌های مهم برنامه، مانند سناریوها یا بخش‌بندی‌ها را مدیریت و محدود کنند.
  • مدیریت کاربران برنامه، که حساب های کاربری را تجزیه و تحلیل می کند و اقداماتی را برای محافظت از پلت فرم در برابر نشت داده ها و فعالیت های مخرب ارائه می دهد.
  • ورود به سیستم با مجوز، که به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا اعضای جدید را مجاز و سوار شوند و دسترسی ایمن را بدون نیاز به ارسال دعوت‌نامه‌های ثبت‌نام فردی فراهم می‌کند.
  • مدیریت برچسب برنامه، که سازماندهی پروژه را با اجازه دادن به بازاریابان برای مدیریت برچسب ها افزایش می دهد.
  • گزارش‌دهی در سطح حساب، که تصویری کلی از عملکرد تجاری در همه مارک‌ها یا مناطق ارائه می‌دهد.

Michal Novovesky، مدیر کل و رئیس محصول Bloomreach Engagement، در بیانیه‌ای گفت: با توجه به سرعت بالای کار تیم‌های بازاریابی، کارایی و امنیت کاملاً حیاتی است. ما خوشحالیم که این ویژگی‌های جدید را برای مشتریان خود راه‌اندازی می‌کنیم تا نحوه کار آنها در تیم‌های بزرگ را ساده‌سازی کنیم و امنیت داده‌هایی را که برای هدایت کمپین‌های شخصی‌شده و همه‌کاناله نیاز دارند، به حداکثر برسانیم.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link