Uncategorized

Brevo سوئیت تجاری را راه اندازی کرد

[ad_1]

Brevo (سندین‌برد سابق) امروز Brevo Commerce Suite را راه‌اندازی کرد که به خرده‌فروشان و شرکت‌های تجارت الکترونیک دید 360 درجه از داده‌های مشتریانشان را ارائه می‌دهد. این پلتفرم بسترهای بازاریابی، مکالمات و داده های مشتری Brevo را گرد هم می آورد.

با Brevo Commerce Suite، بازرگانان می‌توانند طیف کامل عادات خرید مشتریان خود را در همه کانال‌ها تجزیه و تحلیل کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند توصیه‌های شخصی‌شده‌تری ارسال کنند. آنها همچنین می توانند تجربه مشتری را از طریق ارتباطات چند کانالی که برای هر مشتری از طریق ایمیل، پیامک، چت و رسانه های اجتماعی تطبیق داده شده است، بهبود بخشند.

آرماند تیبرگه، مدیرعامل و موسس بروو، در بیانیه‌ای گفت: «تجار امروزی در جذب و حفظ مشتریان با رقابت شدیدی روبرو هستند. “مصرف کنندگان انتظار دارند محتوای بیش از حد شخصی، پاسخ های فوری به سوالات خود و تجارب یکپارچه مشتری را دریافت کنند. عدم برآورده کردن این انتظارات می تواند آنها را به خرید در جای دیگری سوق دهد.”

Brevo Commerce Suite خرده فروشان و شرکت های تجارت الکترونیک را قادر می سازد موارد زیر را انجام دهند:

  • با کمپین‌های چند کاناله (ایمیل، واتس‌اپ، پیامک، Web Push و موارد دیگر)، دسترسی را گسترش دهید و مخاطبین را به خرید نزدیک‌تر کنید.
  • از اتوماسیون برای افزایش بازیابی سبد خرید رها شده، ارائه توصیه‌های محصول و موارد دیگر استفاده کنید.
  • با استفاده از داده های غنی شده، محتوا را شخصی کنید و محصولات مرتبط را پیشنهاد دهید.
  • داده‌های مشتری آنلاین و آفلاین را یکسان کنید و آن‌ها را به یک مدل داده خرده‌فروشی چند جدولی نگاشت کنید.
  • با داده های فروشگاه تجارت الکترونیک یکپارچه شوید تا نمای کاملی از تاریخچه خرید مشتری داشته باشید.
  • تجزیه و تحلیل و داشبوردهای داخلی را برای شناسایی عملکرد محصول، تکرار مشتریان، دفعات خرید و موارد دیگر ترکیب کنید.
  • مشتریان را قادر می سازد تا در کانال های مورد علاقه خود از چت وب سایت گرفته تا پیام های رسانه های اجتماعی و تماس های تلفنی تعامل داشته باشند.
  • به طور فعال گفتگوهای چت زنده را با بازدیدکنندگان آنلاین شروع کنید و به آنها کمک کنید آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند و سریعتر به تسویه حساب برسند.
  • خدمات فوری 24/7 را با استفاده از پاسخ‌های خودکار و سناریوهای از پیش تعریف‌شده در ربات چت، حتی زمانی که نمایندگان آفلاین هستند، ارائه دهید.
پوشش های CRM

[ad_2]

Source link