Uncategorized

Calabrio تجزیه و تحلیل ربات – خدمات مشتری هوشمند را راه اندازی می کند

[ad_1]

Calabrio، یک شرکت عملکرد نیروی کار، امروز مجموعه ای از ابزارهای Bot Analytics را برای مدیریت کیفیت معرفی کرد.

تجزیه و تحلیل ربات Calabrio به نظارت و بهبود عملکرد و کیفیت ربات‌های گفتگو و ربات‌های صوتی کمک می‌کند، همه مکالمات رونوشت را در موضوعات سازمان‌دهی می‌کند، فرآیند بررسی را ساده‌تر می‌کند، و رسیدگی کارآمد به مسائل را آسان‌تر می‌کند. Bot Analytics دسترسی به تمام رونوشت‌ها را با بیش از 200 معیار اندازه‌گیری برای کشف و تجزیه و تحلیل فراهم می‌کند.

جوئل مارتینز، مدیر ارشد فناوری و مدیر عامل موقت کالابریو، در بیانیه‌ای گفت: «بیشتر ما تجربه‌ای ناامیدکننده با چت‌بات داشته‌ایم. “اکنون تصور کنید که برای کمک به مشتریان آموزش دیده اید و همان ابزار – یک ربات – که برای کمک به بهبود تجربه کاربر استفاده می شود، باعث ناامیدی مشتریان و عوامل مرکز تماس در تلاش برای کمک می شود. Bot Analytics ما بازی را تغییر می دهد، با هر مجازی کار می کند. عامل، و تعاملات، صرفه جویی در هزینه و تجربیات مشتری و نماینده را بهبود می بخشد.”


Calabrio Bot Analytics نمای دقیقی از مکالمات از ربات به عامل زنده ارائه می دهد. از تیم های چت بات در نقش های مختلف، از جمله صاحبان محصولات دیجیتال، اپراتورهای چت بات، طراحان گفتگو و تحلیلگران دیجیتال پشتیبانی می کند و موارد زیر را ارائه می دهد:

  • تجزیه و تحلیل مکالمات عامل مجازی (VA) با هوش عملی.
  • بینش در مورد پاسخگویی ربات چت، وضوح، و امتیازدهی به تجربه مشتری.
  • پاسخ‌های سریع برای تنظیم قصد با تقسیم‌بندی موضوعی مبتنی بر هوش مصنوعی.
  • ارزیابی عملکرد مدل درک زبان طبیعی.
  • پیکربندی پلت فرم و بازخورد ربات برای پیگیری دشواری مکالمه.



[ad_2]

Source link