Uncategorized

Chatfuel دستیاران فروش هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

[ad_1]

Chatfuel، سازنده ربات‌های چت، امروز AI Sales Agents را راه‌اندازی کرد، مجموعه‌ای از نمایندگی‌های مولد خودکار مبتنی بر فروش هوش مصنوعی که برای شرکت‌های تجارت الکترونیک کوچک و متوسط ​​بهینه شده است.

فدور پاک، مدیر عامل Chatfuel در بیانیه ای گفت: «چت ربات ها مرده اند. “با هوش مصنوعی مولد جدید، ما می توانیم بسیار فراتر از چت ربات های قدیمی که از اسکریپت های ساده با پاسخ های آسان استفاده می کردند، حرکت کنیم. Chatfuel یک نسخه آزمایشی با پاسخ های پشتیبانی مشتری از پیش نوشته شده نیست. نمایندگان فروش هوش مصنوعی جدید ما امروز نوع اطلاعات آنلاین و زمینه ای را ارائه می دهند که قبلا ما نیاز به مداخله انسانی داریم. هدف ما این است که فرآیند فروش را به طور کامل در برنامه های پیام رسان خودکار کنیم. Chatfuel به معنای واقعی کلمه سوختی را فراهم می کند که به مشاغل کوچک اجازه می دهد تا به سرعت و اقتصادی رشد کنند.”

این نمایندگان بر روی گردش کار فروش مانند فروش متقابل و پیگیری، پاسخ به سوالات متداول، پردازش سفارشات، ایجاد رزرو و سایر وظایف مرتبط تمرکز می کنند.

نمایندگان بر اساس تجزیه و تحلیل Chatfuel از طیف وسیعی از روش های فروش آموزش دیده اند. این آموزش مهارت‌های فروش را بین چندین نماینده تقسیم می‌کند تا مطمئن شود که هر کار توسط مناسب‌ترین هوش مصنوعی انجام می‌شود، و مدل‌ها برای اوج عملکرد در نقش‌های مربوطه بهینه شده‌اند. این نمایندگان که کاملاً با سیستم‌های CRM هماهنگ هستند، برای موارد استفاده بسیار محدود طراحی شده‌اند و به خوبی تنظیم شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانند چالش‌های فروش روزانه را در زندگی واقعی مدیریت کنند.

یک شریک رسمی متا، Chatfuel با Facebook Messenger، Instagram و WhatsApp ادغام می شود.

پاک ادامه داد: “این یک نوع راه حل فقط اضافه کردن آب است که در آن یک صاحب کسب و کار می تواند نمایندگان خود را راه اندازی کند. اگر آنها می خواهند به معنای واقعی کلمه یکی از این نمایندگان Chatfuel را استخدام کنند، می توانند آن را آموزش دیده و امروز بعدازظهر آماده کار کنند.” “کسب و کارها می توانند با استفاده از این نمایندگان سریع و زیرک باشند – یک قدم جلوتر از رقبای خود باشند. نمایندگان در زمان واقعی به طیف گسترده ای از سوالات پاسخ می دهند. آنها می توانند محصولات جدیدی را که مشتریان ممکن است به آنها علاقه مند باشند پیشنهاد کنند و اطمینان حاصل کنند که تمام سوالات مشتری پاسخ داده می شود. “

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link