Uncategorized

CommerceHub نام تجاری خود را به عنوان Rithum تغییر می دهد

[ad_1]

CommerceHub نام خود را به Rithum تغییر داده است و ChannelAdvisor، Dsco و Cadeera تازه خریداری شده را گرد هم می‌آورد تا سفرهای خرید بی‌وقفه را برای بزرگترین شرکت‌های جهان فراهم کند.

“ما از معرفی Rithum که اکنون نماینده شرکتی است که در 20 سال گذشته ساخته ایم، هیجان زده هستیم، شرکتی که کسب و کارهای پیشرو در صنعت را گرد هم آورده تا ارزشی بی نظیر برای مشتریان خود ایجاد کند. ماموریت ما ایجاد تجارت سودآور و پایدار است. برایان داو، مدیر عامل Rithum، در بیانیه ای گفت: کسب و کار برای بزرگترین برندها، خرده فروشان و تامین کنندگان جهان. “این فصل بعدی تا به حال بهترین خواهد بود. من به شدت به شتاب و نوآوری که در تجارت خود دیده ایم افتخار می کنم و متعهد هستیم که رشد مشتریان خود را در آینده تقویت کنیم.”

Rithum به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فهرست‌های محصولات، بازاریابی، فروش، تحویل، دسته‌بندی و مجموعه محصولات و موجودی را با تقاضای نوسان مصرف‌کننده مدیریت کنند، توزیع dropship یا بازار را ایجاد کنند، و بازاریابی دیجیتال را با بهینه‌سازی فهرست ادغام کنند، همگی در حین آزمایش عملکرد با خرید Cadeera، Rithum. یک پلتفرم هوش مصنوعی چندوجهی به دست می‌آورد که بینایی کامپیوتر، پردازش زبان و یادگیری ماشین را برای تقویت برنامه‌های کاربردی از جمله نصب محصول، جستجو و کشف ترکیب می‌کند.

“ما خوشحالیم که از تیم Cadeera در Rithum استقبال می کنیم. با این پلتفرم جدید، هوش مصنوعی با خودکارسازی تعدادی از فرآیندها در چرخه حیات تجارت الکترونیک، اختلال در تجارت Rithum را تسریع می کند، و خرده فروشان و برندها را قادر می سازد تا به طور معناداری هزینه های عملیاتی را کاهش دهند و سرعت را افزایش دهند. آرتی رامورتی، مدیر ارشد فناوری و محصول Rithum در بیانیه‌ای گفت: به سایت برای محصولات جدید. “این تازه شروع کار برای ما است. ما به سرمایه گذاری قابل توجه در این زمینه ادامه خواهیم داد تا هوش مصنوعی را در کل پلتفرم خود تزریق کنیم و برندها و خرده فروشان را با ابزارهایی که برای رشد کسب و کار خود نیاز دارند، تجهیز کنیم.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link