Uncategorized

GoTo نوآوری های هوش مصنوعی و ده ها بهبود محصول را اضافه می کند

[ad_1]

GoTo امروز از نوآوری های هوش مصنوعی و بیش از 60 پیشنهاد، قابلیت و ویژگی جدید در سراسر مجموعه خود پرده برداری کرد.

از جمله قابلیت‌هایی که امروز معرفی شده‌اند، ارائه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که اطلاعات، بینش و ساخت‌وساز اتوماسیون جدیدی را در GoPilot برای GoTo Resolve ارائه می‌کند.

جدیدترین پیشنهادات و قابلیت های GoTo شامل موارد زیر است:

  • ترجمه صفحه نمایش هوش مصنوعی در LogMeIn Rescue که فورا متن روی صفحه کاربر را شناسایی و به زبان دلخواه نماینده ترجمه می کند.
  • Admin GoPilot مستقیماً در رابط GoTo Connect تعبیه شده است، که پاسخ‌هایی را برای پرسش‌های راه‌اندازی، منابع پشتیبانی و ویدیوهای نمایشی پیدا می‌کند.
  • افزونه بهینه‌سازی هوش مصنوعی برای مرکز تماس GoTo، شامل خلاصه‌های تعاملی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، به سرپرستان اجازه می‌دهد تا در زمان واقعی تماس‌ها را انجام دهند، و رهبران مرکز تماس را با بینش‌های عملی در مورد احساسات مشتری و موضوعات پرطرفدار آگاه می‌کند.
  • خلاصه های بعد از جلسه برای نشست GoTo، با مراحل بعدی قابل اجرا.
  • کنسول Attendant برای GoTo Connect که یک رابط متمرکز ارائه می‌کند که شناسه تماس‌گیرنده، وضعیت تماس، صف‌های تماس را نمایش می‌دهد و ویژگی‌هایی مانند توقف تماس، حمل و نقل، پارکینگ و خدمات فهرست راهنمای مشتریان را برای هدایت مشتریان به افراد و بخش‌های مناسب ارائه می‌دهد.
  • دستیار چت هوشمند در مرکز تماس GoTo، برای تعامل با مشتریان از طریق جریان های گفتگوی از پیش تعریف شده تعاملی.
  • ادغام‌های جدید که اطلاعات تماس، پیامک، داده‌های پست صوتی و مخاطبین را از GoTo Connect مستقیماً با ابزارهای CRM از جمله Salesforce، HubSpot و Zoho می‌آورند. علاوه بر این، ادغام با تیم های مایکروسافت برای GoTo Connect و Rescue، به نمایندگان اجازه می دهد جلسات پشتیبانی را ایجاد، شروع کنند و مستقیماً در Teams با کاربران نهایی به اشتراک بگذارند.
  • پشتیبانی بومی از دستگاه‌های مبتنی بر vPro اینتل در Rescue، که در آن عوامل می‌توانند از راه دور به دستگاه‌های مجهز به vPro اینتل خارج از باند با استفاده از گردش کار و رابط یکسان برای جلسات Rescue معمولی بدون استفاده از چندین بار ورود به سیستم دسترسی پیدا کنند.
  • GoTo Contact Center Pro، مجموعه مرکز تماس GoTo برای مشتریان بزرگ‌تر، با قابلیت‌های چند کاناله، ادغام‌های جدید گردش کار، و تجزیه و تحلیل پیشرفته مشتری و نماینده.
  • هشدارهای خوددرمانی برای GoTo Resolve، یک ویژگی پشتیبانی هوشیار که مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و بدون دخالت انسان آنها را برطرف می کند.
  • هشدارهای اسکریپت سفارشی در GoTo Resolve، برای ساخت و پیکربندی آستانه‌ها.
  • گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل پیشرفته برای GoTo Connect، سفر کامل مشتری و درک تعاملات را در یک داشبورد ارائه می‌کند.

“GoTo به ایجاد راه حل های نوآورانه برای مشکلات دنیای واقعی افتخار می کند. ما خوشحالیم که با اعلام نوآوری های جدید هوش مصنوعی و بیش از 60 قابلیت جدید، دوباره به وعده خود مبنی بر ایجاد بی دردسر و استثنایی ارتباطات IT و تجاری عمل می کنیم.” اولگا لاگونووا، مدیر ارشد محصولات و فناوری GoTo در بیانیه ای گفت. این پیشرفت‌های قابل‌توجه به کسب‌وکارها و کارمندان این امکان را می‌دهد تا با ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به برتری برسند، اعتماد مشتری ایجاد کنند، طرفداران ایجاد کنند و عملکرد تیم را بهبود بخشند.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link