Uncategorized

Intentsify Unveils Orbit، یک نمودار هویت B2B

[ad_1]

Intentsify، ارائه‌دهنده داده‌های هدف B2B و راه‌حل‌های فعال‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی، Intentsify Orbit را راه‌اندازی کرده است، یک نمودار هویت B2B برای برنامه‌های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هدف.

با پوشش سیگنال هدف گسترده در سطح تماس/دستگاه، کاربران Intensify Orbit دید بهتری نسبت به خرید فعالیت‌های گروهی، الگوهای تحقیق و آمادگی برای خرید دارند. با همگرایی چندین منبع داده در یک نمودار هویت، تایید هویت را فراهم می کند.

این خروجی داده پیشرفته شامل موارد زیر است:

  • داده‌های هدف از بیش از 1.1 تریلیون سیگنال هدف ماهانه به دست آمده از بیش از 400000 سایت محتوای B2B و موضوعات هدف نظارت شده.
  • اطلاعات تماس از بیش از 382 میلیون سابقه تماس، ایمیل های تجاری، URL های لینکدین و شماره تلفن.
  • داده های فیرموگرافی از بیش از 3000 صنعت، 203 میلیون آدرس IP و 20 میلیون دامنه شرکت با 100 درصد نرخ پر کردن درآمد و تعداد کارکنان.
  • داده های دیجیتالی از بیش از 1.6 میلیارد آدرس IP ردیابی شده برای تبلیغات دیجیتال، 5 میلیارد شناسه تبلیغ کننده موبایل (MAID) و 4 میلیارد HEM برای مدیریت هویت و تطبیق فایل.
  • داده های فنی از بیش از 12000 فناوری ردیابی شده.

گری نوک، مدیرعامل Intentsify در بیانیه‌ای گفت: «Intentsify Orbit یک جهش تکاملی در قابلیت‌های پلتفرم ما است که استاندارد جدیدی را برای هدف‌گیری دقت و کارایی بازاریابی ایجاد می‌کند». این نوآوری تعهد ما به مشتریان و صنعت را برای تسریع درآمد و کاهش هزینه های جذب مشتری نشان می دهد.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link