Uncategorized

IPinfo داده های خود را در Google Cloud Marketplace در دسترس قرار می دهد

[ad_1]

IPinfo، یک ارائه‌دهنده اطلاعات آدرس IP، داده‌های IP رایگان به کشور و شماره‌های سیستم مستقل (ASN) خود را در Google Cloud Marketplace در دسترس قرار داده است.

IP رایگان به کشور و داده های ASN از تعدادی از موارد استفاده کلیدی غنی سازی پشتیبانی می کند، از جمله موارد زیر:

  • تبلیغات و بازاریابی: موقعیت جغرافیایی IP و بینش های ASN کاهش تقلب در تبلیغات، تقسیم بندی مخاطبان، تجزیه و تحلیل کمپین و هدف گذاری B2B را با افشای شرکت ها، دامنه ها و موقعیت جغرافیایی بهبود می بخشد.
  • تقویت وضعیت امنیت سایبری: موقعیت جغرافیایی IP و اطلاعات ASN بسیاری از کنترل های امنیتی از جمله نظارت بر شبکه، مدیریت هویت و دسترسی، و تشخیص و پاسخ تهدید را بهینه می کند.
  • کاهش تقلب: موقعیت جغرافیایی IP غنی شده و اطلاعات ASN مدل های تشخیص تقلب را با برجسته کردن نهادهای غیر انسانی و مکان واقعی یک IP بهبود می بخشد، و تأثیر کلاهبرداری تبلیغاتی، کلاهبرداری مالی و بسیاری دیگر از کلاهبرداری های آنلاین را کاهش می دهد.

کاربران همچنین می‌توانند داده‌های IP را با هزاران سرویس دیگر Google Cloud و منابع داده و همچنین تبادل داده‌های تجاری یا خصوصی متصل کنند.

راس لوئیس، رئیس شراکت و اکوسیستم در IPinfo، در بیانیه‌ای گفت: “ما از همکاری با Google Cloud برای ارائه مجموعه داده‌های آدرس IP در Google Cloud Marketplace که هوش IP متنی را ارائه می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا نام ترافیک اینترنت را از بین ببرند، خوشحالیم.” “BigQuery و Google Cloud Marketplace به کاربران اجازه می دهد تا به اطلاعات دقیق IPinfo در زیرساختی دسترسی داشته باشند که نیاز به نگهداری صفر ندارد. نتیجه این است که تحلیلگران داده، مهندسان داده، مدیران انبار داده یا دانشمندان داده می توانند به راحتی داده های آدرس IP را برای غنی سازی طیف گسترده ای پیاده سازی کنند. موارد استفاده.”

دای وو، مدیر عامل Marketplace و فروشنده مستقل نرم‌افزار گفت: «آوردن IP به مجموعه داده‌های Country و Autonomous System Numbers به ​​Google Cloud Marketplace به مشتریان کمک می‌کند تا پایگاه داده را به سرعت در زیرساخت‌های قابل اعتماد و جهانی Google Cloud گسترش دهند، مدیریت کنند و رشد دهند. در بیانیه ای، برنامه های به بازار در Google Cloud. IPinfo اکنون می تواند به طور ایمن مقیاس و پشتیبانی مشتریان را در سفرهای تحول دیجیتال آنها انجام دهد.

پوشش های CRM

مقالات مرتبط

IPinfo با Datarade شریک می شود


داده های IPinfo اکنون در دسترس کاربران پلت فرم تجارت الکترونیک Datarade است.

IPinfo با Snowflake شریک می شود


کاربران پلت فرم داده Snowflake اکنون به مجموعه داده های IPinfo از آدرس های IP مشتریان و اطلاعات موقعیت جغرافیایی دسترسی دارند.

[ad_2]

Source link