Uncategorized

Salesforce از ادغام اپل، گوگل، لینکدین در تور جهانی نیویورک رونمایی کرد

[ad_1]

Salesforce، امروز در تور جهانی خود در نیویورک، از گسترش همکاری خود با اپل خبر داد تا نوآوری های اپل را در سرویس Cloud و Field Service بیاورد. ادغام ابر داده با لینکدین و گوگل؛ به روز رسانی های قابل توجهی برای پلتفرم Einstein 1 خود، افزودن پایگاه داده بردار ابر داده و جستجوی کمکی انیشتین. و Unlimited Edition+، مجموعه ای جامع برای داده ها، هوش مصنوعی، و CRM با قیمت گذاری و بسته بندی ساده.

همکاری اپل منجر به پیام‌های اپل برای کسب‌وکار در Salesforce Service Cloud شده است که به مشتریان امکان می‌دهد با پشتیبانی مشتری ارتباط برقرار کنند، توصیه‌های خرید شخصی‌شده را دریافت کنند، قرار ملاقات‌ها را برنامه‌ریزی کنند، خریدهای کامل را با Apple Pay، پیگیری محموله‌ها و موارد دیگر را در برنامه Messages انجام دهند. نمایندگان می توانند این مکالمات را در Service Cloud مدیریت کنند و به داده های مشتری دسترسی داشته باشند.

همچنین ادغام Apple ARKit در اپلیکیشن موبایل Salesforce Field Service جدید است. با ARKit، تکنسین‌های میدانی می‌توانند رندرهای سه‌بعدی دقیقی از مناطق بزرگ ایجاد کنند، فضاها را اندازه‌گیری کنند و اشیاء را با استفاده از تصویربرداری نقشه‌برداری کنند.

ویجت جدید Salesforce Field Service iOS به تکنسین‌های خدمات میدانی دید سریعی از اطلاعات کلیدی حساب، مانند قرار ملاقات‌های آتی، جزئیات سفارش کاری و مسیرهای مربوط به محل کارشان را مستقیماً در صفحه‌های اصلی آیفونشان می‌دهد.

رایان نیکولز، مدیر محصول Service Cloud در Salesforce در بیانیه‌ای گفت: «ما از تعمیق همکاری خود با اپل و ادغام شماره 1 AI CRM جهان با دستگاه‌ها و برنامه‌های تجاری باورنکردنی اپل، هیجان‌زده هستیم. این ویژگی‌ها به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا فناوری‌های پیشرفته و واقعیت افزوده را به روشی عملی پیاده‌سازی کنند و هر تعاملی را که یک شرکت با مشتریان خود دارد، بهبود بخشد.»

ادغام Salesforce Data Cloud با Google Display و Video 360 و LinkedIn به مشتریان Salesforce کمک می کند تا داده های شخص اول خود را به هم متصل کرده و کمپین های تبلیغاتی شخصی و خودکار را در سراسر Google و LinkedIn اجرا کنند. با این قابلیت‌های جدید، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کارهای زیر را انجام دهند:

  • با Google Display و Video 360 تجربه‌های تبلیغاتی مرتبط را در کانال‌های نمایش، ویدیو، تلویزیون، صدا و سایر کانال‌ها ایجاد کنید.
  • شبکه ای متشکل از بیش از 1 میلیارد متخصص فعال در لینکدین را بر اساس عنوان شغل، عملکرد، صنعت و موارد دیگر هدف قرار دهید.
  • اثربخشی تبلیغات را با یک نمایه کامل مشتری که به طور بومی داده های مشتری را در بازاریابی، تجارت، فروش، خدمات یا هر نقطه تماسی یکسان می کند، بهبود بخشید.
  • با ارسال پیام مناسب به فرد مناسب در زمان مناسب با عضویت‌های بخش به‌سرعت به‌روزرسانی، اشتراک‌گذاری تقریباً هم‌زمان داده با شرکای تبلیغاتی، و سرکوب کاربرانی که قبلاً موارد سرویس Cloud را خریداری کرده‌اند یا دارند، کارایی را افزایش دهید.

«تبلیغ‌کنندگان دائماً تحت فشار برای به دست آوردن مشتریان جدید، ارائه تجربیات شخصی‌شده در کانال‌ها و افزایش حاشیه هستند. این مشارکت‌های جدید اکوسیستم تبلیغات دیجیتال Data Cloud را به پلت‌فرم‌های جدید گسترش می‌دهند، بنابراین کسب‌وکارها می‌توانند هر لحظه در سفر مشتری به یکدیگر متصل شوند و وفاداری بیشتر و بهتر را ارائه دهند. استیو هاموند، معاون اجرایی و مدیر کل Marketing Cloud در Salesforce در بیانیه‌ای گفت: نتایج کسب‌وکار.

پایگاه داده جدید Data Cloud Vector به کاربران این امکان را می دهد که داده های تجاری یکپارچه را در هر درخواست هوش مصنوعی بیاورند تا بتوانند هوش مصنوعی مولد قابل اعتماد و مرتبط را در تمام برنامه های Salesforce مستقر کنند.

این سیستم که در پلتفرم Einstein 1 تعبیه شده است، به جستجوی کمکی انیشتین کمک می‌کند و اینشتین کوپایلوت، دستیار هوش مصنوعی مولد Salesforce را با قابلیت‌های جستجوی هوش مصنوعی بهبود می‌بخشد. این قابلیت‌های جستجوی هوش مصنوعی می‌توانند با استفاده از منابع داده‌های متنوع، از جمله داده‌های بدون ساختار، پرسش‌های پیچیده کاربران را تفسیر کرده و به آنها پاسخ دهند. و، ادغام جدید استنادات منبع، اعتماد به بینش های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را افزایش می دهد.

“پایگاه داده بردار ابری داده چالش فرآیندهای پرهزینه و پیچیده برای مهار ارزش داده های بدون ساختار را برطرف می کند. اکنون، مشتریان ما می توانند در مورد طیف کامل داده های سازمانی خود استدلال کنند تا برنامه های تجاری خود را به طور موثرتری تقویت کنند. با یکپارچه سازی ساختار یافته و بدون ساختار. داده ها، پایگاه داده برداری داده ابری جدید ما، همه داده های کسب و کار، از ایمیل ها گرفته تا اسناد، رونوشت ها و پست های رسانه های اجتماعی را به بینش های ارزشمند تبدیل می کند. این پیشرفت در Data Cloud، همراه با قدرت LLM، تغییر دهنده بازی است و داده ها را تقویت می کند. راهول اورادکار، معاون اجرایی و مدیر کل خدمات داده واحد و انیشتین در Salesforce، در بیانیه‌ای گفت: اکوسیستم مبتنی بر هوش مصنوعی، CRM، اتوماسیون، انیشتین Copilot و تجزیه و تحلیل داده‌ها را به هوشمندی عملی و ایجاد نوآوری تبدیل می‌کند.

آخرین نوآوری، Unlimited Edition+ که توسط پلتفرم انیشتین 1 ارائه می‌شود، به کسب‌وکارها کمک می‌کند به فناوری Salesforce در Sales Cloud، Service Cloud، Einstein AI، Data Cloud، Slack، Tableau و Industries در یک پیشنهاد واحد دسترسی پیدا کنند.

Sales Cloud UE+ شامل همه چیز در نسخه Sales Cloud Unlimited، به‌علاوه Data Cloud، اعتبارات اینشتین، Enablement، Sales Planning، Maps، Revenue Intelligence، Slack و Slack Sales Elevate است.

Service Cloud UE+ شامل همه چیز در نسخه Service Cloud Unlimited، به‌علاوه Data Cloud، اعتبارات اینشتین، Service Cloud Voice، Digital Engagement، مدیریت بازخورد، Self-Service، Slack و CRM Analytics است.

UE+ for Industries شامل Unlimited+ for Sales and Service به همراه مدل‌ها و قابلیت‌های داده خاص صنعت است تا به مشتریان کمک کند تا در بخش‌های زیر سریع‌تر از زمان به ارزش خود استفاده کنند:

  • خدمات مالی Cloud UE+ for Sales and Financial Services Cloud UE+ for Service به بانک‌ها، مدیریت دارایی‌ها و آژانس‌های بیمه کمک می‌کند همه داده‌های مشتریان خود را روی یک پلتفرم متصل کنند و هوش مصنوعی را برای ارائه تعامل مالی شخصی‌شده در مقیاس جاسازی کنند.
  • Health Cloud UE+ for Service به سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی، دارویی و سایر سازمان‌های پزشکی کمک می‌کند تا زمان پاسخ‌دهی را در مراکز تماس خود بهبود بخشند و خدمات مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال را با هوشمندی داخلی، همکاری هم‌زمان و نمای 360 درجه از هر بیمار، ارائه‌دهنده و ارائه دهند. شریک.
  • Manufacturing Cloud UE+ for Sales ابزارهایی را برای سازمان های تولیدی گرد هم می آورد تا پایه های داده خود را ایجاد کنند و قابلیت های هوش مصنوعی را در چرخه فروش جاسازی کنند.

“مشتریان ما به طور مداوم در حال ارزیابی و تلاش برای ساده کردن سبد فناوری پیچیده خود هستند و به دنبال کمک به آنها برای بهره وری بیشتر و کارآمدتر هستند. این بسته های جدید بهترین Salesforce را ارائه می دهند تا به مشتریان ما در صنایع کمک کنند تا سریعتر حرکت کنند، پیچیدگی را کاهش دهند و بهتر انجام دهند. بیل پترسون، معاون اجرایی استراتژی شرکت در Salesforce، در بیانیه‌ای گفت: با جدیدترین فن‌آوری‌ها در دوران جدید هوش مصنوعی رقابت می‌کنند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link