Uncategorized

Salesloft دریفت را به دست آورد

[ad_1]

Salesloft، ارائه‌دهنده پلتفرم Revenue Orchestration، Drift، یک شرکت هوش مصنوعی تجربه خریدار و مکالمه‌ای را به مبلغی نامشخص خریداری کرده است.

ترکیبی از Salesloft و Drift به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا سفرهای خریدار شخصی‌شده و همه‌کانالی را که توسط هوش مصنوعی طراحی می‌شوند، هماهنگ کنند. Salesloft و Drift به فروشندگان این امکان را می‌دهند که زودتر، در طول سفر خریدار، و در سراسر کانال‌ها با پیام‌های سفارشی برای تجربه خرید شخصی، تعامل داشته باشند.

دیوید اوبراند، مدیرعامل Salesloft در بیانیه‌ای گفت: «این اکتساب اساساً نحوه تعامل خریداران و فروشندگان B2B و همچنین نحوه گردهمایی تیم‌های فروش و بازاریابی را تغییر می‌دهد تا کارایی خط لوله و نتایج درآمد حاصل شود.» ما هر دو بر نوآوری مستمر متمرکز هستیم و با هم، مشتریان ما ثبات و تکرارپذیری بهبود یافته‌ای را در کل سفر خرید تجربه خواهند کرد و در عین حال به آنها اجازه می‌دهیم تا بر آنچه که تنها می‌توانند انجام دهند تمرکز کنند: هدایت خریداران، ایجاد روابط و ایجاد اعتماد.

اسکات ارنست، مدیر عامل Drift، در مصاحبه ای گفت: “دریفت برای رفع نیاز بازارهای نوظهور برای تجارب بهتر خریدار B2B تاسیس شد. از آن زمان، انتظارات خریداران همچنان رشد کرده است و هوش مصنوعی نحوه کار و تعامل ما با یکدیگر را تغییر داده است.” بیانیه. “Salesloft چشم انداز ما را برای آینده عرضه به بازار به اشتراک می گذارد و ما با هم توانایی خود را برای تغییر کل تجربه مشتری تسریع خواهیم کرد.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link