Uncategorized

SugarCRM با Mediafly شریک می شود

[ad_1]

SugarCRM با Mediafly، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های فعال‌سازی فروش و مدیریت محتوا، شریک شده است تا Mediafly for Sugar را راه‌اندازی کند، که تیم‌های رو به مشتری را به محتوا و تجزیه و تحلیل مجهز می‌کند.

Mediafly for Sugar ابزارهایی را برای تهیه و کشف محتوا، اشتراک گذاری آن با مشتریان و درک بهتر نحوه تعامل مشتریان با اطلاعات در اختیار نمایندگان فروش قرار می دهد. این راه حل از هوش مصنوعی پیشرفته برای ردیابی و بهینه سازی عملکرد محتوا، جلسات مشتری، تعاملات محتوای فروش و عملکرد فروش استفاده می کند. امتیازدهی تعامل مشتری علاقه مشتریان به محتوا را ارزیابی می‌کند، در حالی که بینش‌های مبتنی بر تجزیه و تحلیل، بهترین اقدامات بعدی را انجام می‌دهند. علاوه بر این، به دست آوردن بینش هایی مانند محتوای مورد استفاده، بازدید شده یا به اشتراک گذاشته شده، به تیم ها اجازه می دهد تا دارایی های بازاریابی را به نتایج خط لوله بازگردانند.

این راه حل سازمان ها را قادر می سازد تا محتوای فروش را در مقیاس مدیریت کنند. قابل مصرف از طریق هر دستگاهی، از طریق کانال‌های آنلاین و آفلاین و پشتیبانی از تمام قالب‌های محتوا و همگام‌سازی محتوا و تجزیه و تحلیل تعامل مستقیم با SugarCRM.

کلینت اورام، مدیر ارشد استراتژی SugarCRM و یکی از بنیانگذاران، در بیانیه ای گفت: «خریداران امروزی آگاه ترند؛ آنها خیلی دیرتر در چرخه خرید با فروشندگان تعامل دارند؛ و انتظار دارند اطلاعاتی در مورد تقاضا متناسب با نیازهای تجاری خاص آنها باشد. “Sugar و Mediafly فروشگاهی یک‌جا برای فروش، خریدار و محتوای فعال‌سازی شریک ارائه می‌کنند که همگی مستقیماً در Sugar ظاهر می‌شوند تا تجربه‌ای بی‌نظیر که خریداران و فروشندگان را با محتوای مناسب در زمان مناسب توانمند می‌سازد.”

تونی کاواداس، مدیر ارشد شریک Mediafly در بیانیه‌ای گفت: «تولید و ارائه محتوایی که به موقع، مطابق با نام تجاری و مطابق با نیازهای مشتریان در طول چرخه فروش باشد، برای فروشندگان چالش برانگیزتر می‌شود. “Mediafly به طور یکپارچه با پلتفرم Sugar ادغام می شود تا به تیم های رو به رو با مشتری کمک کند تا با یکدیگر همکاری کنند، پیش بینی کنند، ارزیابی کنند، درگیر شوند و عملکرد بهتری در طول چرخه عمر مشتری داشته باشند، همه از طریق یک رابط.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link