Uncategorized

TigerEye خارج از مخفی کاری راه اندازی می شود

[ad_1]

TigerEye، ارائه‌دهنده یک پلتفرم بازار برای فروش، بازاریابی و امور مالی، از مخفی کاری بیرون آمده و برنامه‌ریزی کسب‌وکار مبتنی بر هوش مصنوعی، تست استراتژی و اجرا را ارائه می‌کند.

علاوه بر این، TigerEye در حال ارائه یک سری پیشرفت‌ها است که با Time Cube شروع می‌شود، معماری که داده‌های آگاه از زمان را مدیریت می‌کند و مدل‌های زبان بزرگ را برای تصمیم‌گیری سریع‌تر و بهتر ترکیب می‌کند.

موتور شبیه‌سازی تجاری TigerEye که توسط TigerAI طراحی شده است، از پارامترهای تعریف‌شده توسط مشتری استفاده می‌کند و داده‌های فعلی و تاریخی را برای ارائه طیف وسیعی از سناریوهای رشد از محتاطانه تا جاه‌طلبانه ترکیب می‌کند. این برنامه‌های آینده را شبیه‌سازی می‌کند و رهبران را از طریق سناریوهای «چه می‌شد» راهنمایی می‌کند.

TigerEye ایمنی و حریم خصوصی مشتری را با معماری تک مستاجر در اولویت قرار می دهد. معماری Time Cube آن، مدل‌های زبان بزرگ را ادغام می‌کند تا توصیه‌های تجاری عملی را برای رهبران بازار ارائه دهد. علاوه بر این، Time Cube رهبران فروش را قادر می‌سازد تا موقعیت‌های تجاری گذشته و حال را از طریق ویژگی Time Warp مرور کنند.

تریسی یانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل TigerEye، در بیانیه ای گفت: «روزهای تکیه بر غریزه درونی و حدس زدن هنرمندانه در تجارت به پایان رسیده است. “TigerEye به شرکت‌ها کمک می‌کند عملکرد آینده خود را پیش‌بینی کنند و عملیات خود را با برنامه‌ریزی مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود بخشند. پلتفرم ما دید واضحی از تغییرات کسب‌وکار به شرکت‌ها ارائه می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سناریوهای رشد را قبل از تعهد به یک برنامه بررسی کنند. موتور شبیه‌سازی کسب و کار فرآیند برنامه‌ریزی را از ماه‌ها کاهش می‌دهد. این فقط در مورد ردیابی اعداد نیست، بلکه در مورد تغییر اساسی نحوه برنامه ریزی و تصمیم گیری استراتژیک کسب و کارها برای آینده است.”

TigerEye همچنین به رهبران عملیات درآمد کمک می کند تا با قابلیت های جدید، از جمله گروه بندی مشتریان قابل تغییر، مناطق فروش جغرافیایی و تخصیص مجدد حساب شفاف، تقسیم بندی را اصلاح کنند. همچنین فرآیند استخدام را ساده‌تر می‌کند و مدیران را قادر می‌سازد تا برای تأثیر جذب نمایندگان فروش در مناطق مختلف برنامه‌ریزی کنند، الزامات خط لوله را ارزیابی کنند، تصمیمات استخدام را توجیه کنند، گردش کار کارکنان را مدیریت کنند، و سهمیه‌ها را تعیین کنند.

این شرکت همچنین تجزیه و تحلیل جامع خط لوله، از جمله قیف فروش و بازاریابی یکپارچه و هشدارهای قابل تنظیم را ارائه می دهد.

TigerEye همچنین با سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) مشتریان برای درک هزینه ها و شبیه سازی بودجه مورد نیاز برای سناریوهای برنامه ریزی ارتباط خواهد داشت. ادغام با NetSuite برنامه ریزی استراتژیک و مالی را در یک پلت فرم واحد متحد می کند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link