Uncategorized

Transcom با Google Cloud در راه حل های هوش مصنوعی مولد برای CX شریک می شود

[ad_1]

Transcom، ارائه‌دهنده خدمات تجربه مشتری، با Google Cloud برای توسعه راه‌حل‌های هوش مصنوعی برای بهبود عملیات خدمات مشتری، کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایت مشتری همکاری می‌کند.

“هوش مصنوعی به سرعت از یک هیاهو به ارائه موارد واقعی با مزایای واقعی تبدیل شده است. با ترکیب دانش گسترده خود از CX، عملیات خدماتی و راه حل های هوش مصنوعی با قابلیت های هوش مصنوعی نسل Google Cloud، ما نه تنها می توانیم تقاضای فزاینده را برآورده کنیم، بلکه در واقع می توانیم مدیریت کنیم. با ایجاد راه‌حل‌های AI CX که بازی را تغییر می‌دهند، صنعت رو به جلو است. ما قبلاً برخی از اولین نتایج همکاری خود را دیده‌ایم و آینده روشن به نظر می‌رسد.”

وارن بارکلی، مدیر ارشد مدیریت محصول برای Vertex AI در گفت: «هوش مصنوعی مولد پتانسیل تحول‌آفرینی را برای صنعت خدمات CX به ارمغان می‌آورد و ما خوشحالیم که Transcom از هوش مصنوعی Vertex در Google Cloud برای ایجاد تجربیات نوآورانه برای نمایندگان CX و مدیران عملیاتی استفاده می‌کند. Google Cloud در بیانیه ای. Vertex AI شرکای مانند Transcom را قادر می‌سازد تا به مدل‌های زبان بزرگ دسترسی داشته باشند تا به راحتی برنامه‌های هوش مصنوعی تولیدی را آزمایش کرده و بسازند، و ما مشتاقانه منتظریم ببینیم Transcom چگونه به نوآوری با این فناوری ادامه می‌دهد.

اولین نتیجه این همکاری یک شتاب دهنده توسعه عامل (ADA) است که از هوش مصنوعی برای تقلید از تعاملات واقعی مشتری برای آموزش نماینده و در عین حال ارائه بازخورد در زمینه عملکرد و بهبود استفاده می کند.



[ad_2]

Source link