Uncategorized

VideoAmp راه حل Commingled Identity را منتشر کرد

[ad_1]

VideoAmp امروز راه حل Commingled Identity (ID) خود را راه اندازی کرد که دارایی های هویت از چندین ارائه دهنده را در یک نمودار ادغام می کند.

VideoAmp از فناوری اتاق تمیز برای جذب شناسه هایی مانند ایمیل های هش شده، کاربران وارد شده به سیستم، آدرس های IP و شناسه های دستگاه استفاده می کند، به گونه ای که هرگز شناسه های شخصی را در معرض VideoAmp، شرکای آن یا مشتریان قرار نمی دهد.

نمودار VideoAmp به عنوان یک منبع بادوام و منفرد از حقیقت عمل می کند که به طور هوشمندانه مصرف کنندگان را در تمام سفرهایشان نقشه برداری می کند و اشتراکات مشترک در شناسه ها، ابرداده های جغرافیایی و جمعیتی و زمان را ارجاع می دهد. دارایی های هویتی ارائه دهندگانی مانند Experian، Verisk و LiveIntent را در یک نمای کامل از مخاطبان ترکیب می کند.

“هر مورد استفاده برای اندازه گیری تبلیغات و ارز امروزی به هویت به عنوان پایه اصلی کیفیت، دقت و اثربخشی بستگی دارد. با پیشرفت ها و سرعت نوآوری در این فضا، ما می خواستیم راه حل هویتی را پیاده سازی کنیم که نه تنها حفظ می کند، بلکه ایجاد می کند. تونی فاگان، مدیر ارشد فناوری VideoAmp در بیانیه‌ای گفت: استاندارد جدیدی برای هدف‌گیری و دقت. “هرچه در هویت بهتر باشیم، در همه چیز بهتر می شویم. ما راه حلی پیدا نکردیم که شکاف ها و تناقضاتی را که می دیدیم، ایجاد کنیم. راه حل هویت ترکیبی ما به معنای برداشت های بیشتر است. مخاطبان مورد نظر تبلیغ‌کنندگان تا بتوانند بازگشت سرمایه بهتری ارائه دهند.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link