Uncategorized

Yellow.ai اتوماسیون ایمیل تولیدی با هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

[ad_1]

Yellow.ai، ارائه‌دهنده اتوماسیون خدمات مشتری مولد مبتنی بر هوش مصنوعی، امروز Email Automation را راه‌اندازی کرد که می‌گوید می‌تواند تا 80 درصد از درخواست‌های ایمیل دریافتی را مدیریت کند.

این راه‌حل با استفاده از مدل‌های زبان بزرگ (LLM) می‌تواند ایمیل‌های پیچیده و بدون ساختار را درک کند و موضوع و فوریت ایمیل را استنباط کند. کاربر را شناسایی می کند و یک پاسخ متنی مبتنی بر بینش کاربر ارائه می دهد. Yellow.ai می گوید که می تواند حجم بلیط را تا 80 درصد کاهش دهد، وضوح تماس اول را تا 20 درصد بهبود بخشد و هزینه های عملیاتی را تا 60 درصد کاهش دهد.

اتوماسیون ایمیل Yellow.ai به تیم های پشتیبانی مشتری با موارد زیر قدرت می دهد:

  • راه‌اندازی خودکار گردش کار: این راه‌حل با بهره‌گیری از پردازش زبان طبیعی، جریان‌های کاری را بر اساس هدف ایمیل، از واکشی پاسخ‌ها از پایگاه‌های دانش تا تشدید و انتقال عامل، راه‌اندازی می‌کند.
  • Agent Assist: هنگامی که ایمیل به سمت عوامل انسانی ارسال می شود، آنها کمک پاسخگویی با هوش مصنوعی تولیدی دریافت می کنند.
  • طبقه بندی ساده ایمیل های دریافتی بر اساس هدف، فوریت، بخش مشتری.
  • ادغام با سیستم های پیشرو فروش بلیط و CRM.

“مشتریان ما بر نیاز حیاتی به راه حلی برای رسیدگی به چالش های مدیریت درخواست های ایمیل به طور موثر و سریع تاکید کرده اند. نظرسنجی های صنعتی نشان می دهد که 62 درصد از شرکت ها به ایمیل های خدمات مشتری پاسخ نمی دهند و زمانی که پاسخ می دهند، میانگین زمان پاسخگویی حدود 12 است. Raghu Ravinutala، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Yellow.ai در بیانیه ای گفت: ساعت ها، که برای تجربه مشتری بسیار مضر است. “با Email Automation، ما در حال متحول کردن نحوه مدیریت سوالات ایمیل مشتری در کسب و کارها هستیم. چیزی که آن را متمایز می کند این است که با استفاده از YellowG LLM ما، نرخ توهم کمتر از یک درصد را تضمین می کند، و پاسخ های انسانی دقیق و مناسب را تضمین می کند. این راه‌اندازی همچنین با مأموریت گسترده‌تر ما برای بازتعریف آینده خدمات مشتری با راه‌حل‌هایی که به طور موثر چالش‌های ظریفی را که شرکت‌ها با آن مواجه هستند، هماهنگ می‌کند.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link