Uncategorized

ZoomInfo به صلاحیت فناوری تبلیغات و بازاریابی AWS دست می یابد

[ad_1]

ZoomInfo به صلاحیت فناوری تبلیغات و بازاریابی خدمات وب آمازون (AWS) در دسته مدیریت مخاطب و داده دست یافته است.

دستیابی به صلاحیت فناوری تبلیغات و بازاریابی AWS، ZoomInfo را برای ارائه نرم‌افزاری که به تبلیغ‌کنندگان و بازاریاب‌ها قدرت می‌دهد تا بارهای کاری را با راه‌حل‌هایی که داده‌های تماس شرکت و کسب‌وکار پیشرفته‌تری را برای شناسایی و درگیر کردن مخاطبان هدف ارائه می‌دهند، دوباره اختراع کنند، می‌شناسد.

دستیابی به صلاحیت فناوری تبلیغات و بازاریابی AWS< ZoomInfo را به عنوان عضو شبکه شریک AWS (APN) با مهارت فنی نشان داده شده و موفقیت مشتری ثابت شده در اجرای راه حل های ابری در AWS برای صنعت تبلیغات و بازاریابی متمایز می کند. برای دریافت AWS Advertising and Marketing Technology Competency، شرکای AWS باید توسط معماران راه حل AWS مورد تایید فنی دقیق قرار گرفته و مراجع مشتری را تایید کرده باشند.

جیمز راث، مدیر ارشد درآمد ZoomInfo در بیانیه‌ای گفت: «ZoomInfo مفتخر است که به شایستگی فناوری تبلیغات و بازاریابی AWS در رده مدیریت داده و مخاطب دست می‌یابد. تیم ما برای کمک به تیم‌های عرضه‌شده به بازار است که پروفایل‌های مشتریان خود را در یک نمای مشتری واحد متحد کنند و با استفاده از داده‌های هدف، با استفاده از چابکی، گستردگی خدمات و سرعت نوآوری که AWS ارائه می‌کند، پروفایل‌های مشتریان خود را غنی‌سازی کنند.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link