[ad_1]
در اینجا نحوه ادغام هوش مصنوعی مولد در عملیات بازاریابی خود بدون پاره کردن آنچه در حال حاضر وجود دارد آورده شده است.
[ad_2]
Source link
Related Articles
Sprinklr AI+ مکالمه را در سرویس Sprinklr راه اندازی می کند
[ad_1] Sprinklr به عنوان بخشی از نسخه 18.11 خود، Conversational AI+ را در سرویس Sprinklr راهاندازی کرده است تا به کسبوکارها امکان استقرار و مقیاسبندی رباتهای مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای مکالمات متنی و صوتی را بدهد. شرکتها اکنون میتوانند رباتها را به سادگی با تعریف شخصیت ربات، عملکردهایی که به آنها دسترسی خواهد […]
CallHub و Statara با هم همکاری می کنند
[ad_1] Statara، ارائهدهنده تجزیه و تحلیل دادهها و راهحلهای هوش مشتری، با CallHub، یک ارائهدهنده پلتفرم کمپین و سازماندهی همکاری میکند. پلتفرم سازماندهی دیجیتال، مبارزات انتخاباتی و جستجوی CallHub ارتباطات را تسهیل می کند. با دادههای هویتی پیشرفته Statara، CallHub به مبارزان این امکان را میدهد تا تصمیمات مبتنی بر دادهها را بگیرند و اثربخشی […]
Exclaimer کمپین هایی را راه اندازی می کند
[ad_1] Exclaimer، ارائهدهنده پلتفرم مدیریت امضای ایمیل، امروز کمپینهایی را راهاندازی کرد تا به شرکتها در تعامل با مخاطبان از طریق بازاریابی امضای ایمیل کمک کند. کمپینها به سازمانها کمک میکند تا ایمیلهای شخصیسازیشده را با امضاهایی که بهطور یکپارچه در کمپینهای چند کاناله ادغام میشوند، ارتقا دهند. با استفاده از آخرین ویژگی، کاربران می […]