[ad_1]
در اینجا نحوه ادغام هوش مصنوعی مولد در عملیات بازاریابی خود بدون پاره کردن آنچه در حال حاضر وجود دارد آورده شده است.
[ad_2]
Source link
Related Articles
Informatica رابطه با AWS را گسترش می دهد
[ad_1] Informatica، یک ارائه دهنده مدیریت داده های ابری، با خدمات وب آمازون (AWS) Bedrock، HealthLake و S3 یکپارچه شده است. ادغام Informatica با سرویس هوش مصنوعی مولد AWS Bedrock، که مدلهای پایه (FM) شرکتهای پیشرو هوش مصنوعی را از طریق یک API برای ساخت و مقیاسبندی برنامههای هوش مصنوعی مولد در دسترس قرار میدهد. […]
چرا مصرف کنندگان از شرکت های تجارت الکترونیکی مطالبات بیشتری دارند؟
[ad_1] سایتهای تجارت الکترونیک در دوران همهگیری دچار افت بیسابقهای شدند. یک مطالعه توسط Adobe نشان داد که تنها در سال 2020، فروش تجارت الکترونیکی 77٪ افزایش یافت. با این حال، این ارقام یک خاطره دور برای خرده فروشان آنلاین است که اکنون با عوامل تغییر بازار پس از کووید درگیر هستند. با کاهش رشد […]
MetaRouter انژکتور همگام سازی را تقویت می کند
[ad_1] MetaRouter، ارائهدهنده راهحلهای مدیریت برچسب سمت سرور، Injector Sync خود را برای ردیابی کاربر ناشناس و شناخته شده از طریق مسیریابی رویداد سمت سرور بدون برچسبهای شخص ثالث بهبود داده است. Sync Injector جریان رویدادهای سمت سرور را با یک نمودار شناسه قوی غنی میکند و به سازمانها اجازه میدهد قابلیتهای انتساب ناشناس مشاهده […]