Uncategorized

کلاری با دیلویت شریک می شود

[ad_1]

Clari با Deloitte Digital شراکت می کند تا پلتفرم درآمد مبتنی بر هوش مصنوعی و چارچوب Cadence درآمد و عملکرد Deloitte’s Sales Excellence را گرد هم آورد.

Clari و Deloitte Digital در ارائه خدماتی که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با طراحی فرآیندهای عملیاتی ثابت و تکرارپذیر یا نرخ‌های درآمد، درآمد بیشتری کسب کنند، همکاری خواهند کرد. دیلویت دیجیتال این آهنگ‌های درآمدی را در پلتفرم درآمدی هدفمند و مبتنی بر هوش مصنوعی Clar به کار می‌گیرد تا کار دستی را خودکار کند و به تیم‌های درآمدی بینش و اقدامات پیشنهادی برای خوشحال کردن مشتریان و تسریع تبدیل و افزایش نرخ بسته ارائه دهد.

RJ Filipski، معاون جهانی اکوسیستم و اتحادها در Clari در بیانیه‌ای گفت: «برای مدت طولانی، رهبران درآمد با سیستم‌های قدیمی جدا و فرآیندهای سست در پیگیری پاسخ‌گویی به حیاتی‌ترین سؤالات در تجارت خود دست و پنجه نرم کرده‌اند. ما همراه با دیلویت دیجیتال، با ارائه پلتفرم و کتاب راهنما برای درآمد آینده برای همه کارکنانی که درآمد حیاتی دارند در هر صنعت B2B، سطح را بالا می‌بریم.»

پل وینوگرادوف، مدیر بخش، گفت: “در شرکت امروزی، تسلط بر هر لحظه درآمدی برای موفقیت بسیار مهم است. برای تسلط واقعی بر درآمد، به ترکیبی از بهترین تخصص فرآیند درآمد در کلاس و پیشرفته ترین ابزار فنی موجود در بازار نیاز دارید.” مشاوره دیلویت و دیلویت دیجیتال در بیانیه ای. Clari و Deloitte Digital واجد شرایط منحصربه‌فرد برای برآورده کردن نیازهای در حال رشد فروش B2B با پذیرش رویکرد بله/و، بهره‌برداری از فناوری و افراد برای ارائه تجربه‌ای ترکیبی و سفارشی هستند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link