Uncategorized

Talkdesk از Talkdesk Autopilot – خدمات هوشمند مشتریان رونمایی کرد

[ad_1]

Talkdesk، ارائه دهنده فناوری مرکز تماس، Talkdesk Autopilot، نسل بعدی نماینده مجازی خود را معرفی کرده است.

Talkdesk Autopilot بر روی قابلیت های دستیار مشتری Talkdesk Virtual Agent مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده و آن را گسترش می دهد. Talkdesk Autopilot با افزودن هوش مصنوعی مولد و جریان‌ها و مکالمات از پیش ساخته شده که به‌طور خاص برای بازارهای خرده‌فروشی و خدمات مالی طراحی شده‌اند، می‌تواند به طور مستقل موارد استفاده پیچیده را حل کند، سفرهای مشتری را درک کند و به‌طور هوشمندانه بر اساس دانش آن سفرها تصمیمات به موقع بگیرد.

GenAI در Talkdesk Autopilot گنجانده شده است تا به طور مستقل پاسخ‌های مکالمه متنی و طبیعی به سؤالات مشتری را از سؤالات متداول (پرسش‌های متداول) بارگذاری شده در Talkdesk Knowledge Management ایجاد کند. Talkdesk Autopilot می تواند به طور هوشمندانه اطلاعات را جستجو، بررسی و استخراج کند و به روشی طبیعی و مکالمه پاسخ دهد.

Talkdesk Autopilot برای بانکداری و Talkdesk Autopilot برای خرده‌فروشی اولین نسخه‌هایی از نمایندگی‌های مجازی مبتنی بر genAI هستند.

علاوه بر این، Talkdesk Autopilot از قبل با پردازنده های اصلی بانکداری و سیستم های تجارت الکترونیک یکپارچه شده است. خارج از جعبه، مدل‌های هوش مصنوعی که این عوامل مجازی را تامین می‌کنند، آموزش دیده و از قبل ادغام شده‌اند تا سوالات مشترک مشتریان یا اعضا را حل کنند.


Talkdesk Autopilot for Banking از genAI برای خودکارسازی سناریوهای رایج بانکی مانند بررسی مانده حساب ها، بررسی تاریخچه تراکنش ها، انتقال وجه، دریافت اطلاعات وام و مدیریت کارت ها استفاده می کند.

Talkdesk Autopilot for Retail از genAI برای خودکارسازی سوالات مشترک مشتریان مرتبط با سفارشات، تحویل و ارسال استفاده می کند. Talkdesk Autopilot با یکپارچه‌سازی عمیق و گسترده در سیستم‌های خرده‌فروشی به خرده‌فروشان کمک می‌کند تا به طور مستقل سؤالات مشتری در مورد وضعیت سفارش را حل کنند. موارد استفاده کلیدی اضافی مانند لغو یک مورد در سفارش من، زمان‌بندی/زمان‌بندی مجدد یک قرار تحویل یا تکنسین، و تغییر آدرس ارسال یا تحویل را می‌توان از طریق سلف سرویس حل کرد.

در کانال‌های دیجیتال و صوتی موجود در Talkdesk Financial Services Experience Cloud و Talkdesk Retail Experience Cloud، Talkdesk Autopilot برای بانکداری و Talkdesk Autopilot برای خرده فروشی، خدمات شخصی، ایمن و یکپارچه را از طریق مرکز تماس فعال می‌کند.

Talkdesk همچنان در خط مقدم صنعت تجربه مشتری قرار دارد و از قدرت genAI و مدل‌های زبان بزرگ برای حل و خودکارسازی موارد استفاده کلیدی در مراکز تماس بانکی و خرده‌فروشی استفاده می‌کند. نمایندگی‌های مجازی اغلب به عنوان استراتژی انحراف تماس استفاده می‌شوند، اما Talkdesk Tiago Paiva، بنیانگذار و مدیر عامل Talkdesk در بیانیه ای گفت: Autopilot برای بانکداری و Talkdesk Autopilot برای خرده فروشی نشان می دهد که عوامل مجازی مبتنی بر genAI با قابلیت های پویا می توانند ارزش قابل توجهی را برای مشتریان ما در این صنایع ایجاد کنند.

Talkdesk همچنین از طریق برنامه شتاب دهنده شریک Q2 با پلتفرم بانکداری دیجیتال Q2 یکپارچه شده است. به عنوان بخشی از برنامه شتاب دهنده شریک Q2، موسسات مالی می توانند Talkdesk را خریداری کنند و سپس از طریق پلتفرم بانکداری دیجیتال Q2 یکپارچه سازی خارج از جعبه با Talkdesk Financial Services Experience Cloud ارائه دهند. ادغام Talkdesk با بستر بانکداری دیجیتال Q2 به این معنی است که اتحادیه های اعتباری و بانک ها می توانند به طور یکپارچه Talkdesk Autopilot برای بانکداری را در وب سایت بانکداری دیجیتال Q2 یا برنامه تلفن همراه خود جاسازی کنند. اکنون، مشتریان می توانند به راحتی وظایف سلف سرویس را انجام دهند و مستقیماً در برنامه های بانکی خود با نمایندگان خدمات مشتری ارتباط برقرار کنند، تجربه آنها را افزایش داده و در صورت نیاز دسترسی راحت به کمک داشته باشند.

“ادغام با پلتفرم بانکداری دیجیتال Q2 نقطه عطف مهمی را به عنوان اولین شراکت بانکداری موبایل اول ما با یک فروشنده پیشرو بانکداری دیجیتال نشان می دهد. مشتریان مشترک ما می توانند از پلتفرم خدمات مشتری هدفمند، مدرن و مبتنی بر هوش مصنوعی ما که با بانکداری دیجیتال Q2 ادغام شده است استفاده کنند. راهول کومار، معاون و مدیر کل خدمات مالی Talkdesk در بیانیه ای گفت: پلتفرم، برای ارائه تجربیات دیجیتال استثنایی. “حفظ تجربه در پلتفرم Q2 به مشتریان امکان می دهد بدون احراز هویت مجدد به خود خدمت کنند یا کمک شخصی دریافت کنند. این ادغام یکپارچه انتقال هموار و متنی از سلف سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی به پشتیبانی از دستکش سفید را تضمین می کند و در عین حال تجربه مشتری بهتری را ارائه می دهد.”

جانی اولا، مدیر عامل استودیوی نوآوری Q2 در بیانیه‌ای گفت: «ما خوشحالیم که Talkdesk را به برنامه شتابدهنده شریک Q2 خوش آمد می‌گوییم. موسسات مالی اکنون این قابلیت را دارند که از طریق Talkdesk Financial Services Experience Cloud که در پلتفرم بانکداری دیجیتال Q2 ادغام شده است، تجارب خدمات دیجیتال و تلفن همراه را ارائه دهند.



[ad_2]

Source link