Uncategorized

InterVision راه اندازی ConnectIV CX – خدمات مشتری هوشمند

[ad_1]

InterVision، ارائه‌دهنده خدمات ابری مدیریت‌شده، امروز ConnectIV CX را راه‌اندازی کرد، یک راه‌حل مرکز تماس به‌عنوان یک سرویس (CCaaS) برای افزایش تجربه مشتری و کارمند.

با هماهنگی ترکیبی از عملیات مرکز تماس، ConnectIV CX مسیریابی هوشمند همه‌کانالی، گزینه‌های سلف سرویس انعطاف‌پذیر، بینش‌های عملی، و تجربه عامل بصری‌تر را ارائه می‌دهد. از هوش مصنوعی برای شناسایی اهداف و نیازهای مشتری در زمان واقعی استفاده می کند.

ConnectIV CX با پشتیبانی از Amazon Connect، پلت فرم مرکز تماس ابری Amazon Web Services، یک راه حل همه کاره است که مرکز تماس، زیرساخت های تلفن، فناوری های هوش مصنوعی و خدمات کاملاً مدیریت شده InterVision را در یک پیشنهاد واحد ترکیب می کند.


جاناتان لرنر، مدیر عامل اینترویژن در بیانیه ای گفت: “در InterVision، ما معتقدیم که تجربه برندها را تعریف می کند. ارتباط با مشتریان در کانالی که آنها انتخاب می کنند، یک استراتژی مهم برای موفقیت کسب و کار است.” با ConnectIV CX، ما اکنون می‌توانیم یک پلتفرم مرکز تماس مدرن و مبتنی بر ابر را به مشتریان خود ارائه دهیم که از طریق تجربیات شخصی‌سازی شده و بدون زحمت، روابط معنادارتری با مشتری ایجاد می‌کند.



[ad_2]

Source link