Uncategorized

Talkdesk Autopilot را برای مراقبت های بهداشتی راه اندازی کرد

[ad_1]

Talkdesk، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مرکز تماس، Talkdesk Autopilot for Healthcare را راه‌اندازی کرده است، نسل بعدی عامل مجازی خود که به طور خاص برای رسیدگی به موارد استفاده از بیماران و اعضا توسعه یافته است.

Talkdesk Autopilot در کانال‌های چت و صوتی در Talkdesk Healthcare Experience Cloud در دسترس است. Talkdesk Autopilot for Healthcare از کل سفر بیمار از طریق ادغام های خاص مراقبت های بهداشتی، گردش کار و مدل های هوش مصنوعی مولد پشتیبانی می کند. اگرچه برای سلف سرویس طراحی شده است، اما در صورت لزوم می تواند به طور یکپارچه در عوامل انسانی حلقه بزند.

Talkdesk Autopilot for Healthcare اکنون مجموعه گسترده‌ای از موارد استفاده را خودکار می‌کند که از کل سفر بیمار پشتیبانی می‌کند، از جمله جذب بیمار جدید، گرفتن و مدیریت قرار ملاقات‌ها، تکمیل پرداخت‌ها، یافتن کلینیک نزدیک، و مدیریت ادعاها و مجوزهای قبلی. این ابزار علاوه بر استفاده از ادغام عمیق و مستقیم با سیستم‌های پرونده سلامت الکترونیک، اکنون با پلتفرم‌های تریاژ دیجیتال و بررسی علائم، از جمله Infermedica و Isabel Health، یکپارچه می‌شود. با دایرکتوری های پزشک و مکان ارتباط برقرار می کند تا به بیماران کمک کند ارائه دهنده مناسب را پیدا کنند و اعضای طرح را به بهترین سطح مراقبت هدایت می کند.


“Talkdesk به سرمایه گذاری در رفع نیازهای منحصر به فرد و مهم سازمان های مراقبت های بهداشتی با راه حل ها و ادغام های هدفمند ادامه می دهد. ترکیب قدرت genAI با جریان های کاری عمیق و پیچیده مراقبت های بهداشتی، Talkdesk Autopilot for Healthcare را به یک نوآوری برجسته تبدیل می کند که به حل کامل، نه تنها منحرف کردن، کمک می کند. نیازهای بیماران و مراقبان در طول سفر آنها، “تیاگو پایوا، مدیر عامل و موسس Talkdesk، در بیانیه ای گفت. “ما مفتخریم که هر روز با مشتریان بزرگ کار می کنیم تا تجربه بهتری ارائه کنیم، بار کارکنان انسانی را کاهش دهیم و ارزشی را برای کل سیستم مراقبت های بهداشتی ارائه کنیم.”



[ad_2]

Source link