Uncategorized

Upstream Works هاب هوش مصنوعی Omni را معرفی کرد

[ad_1]

Upstream Works، یک شرکت راه‌حل‌های مرکز تماس همه‌کانالی، Omni AI Hub را منتشر کرده است که مجموعه‌ای از قابلیت‌های استاندارد شده هوش مصنوعی را برای مراکز تماس داخلی، ابری و ترکیبی ارائه می‌کند.

چارچوب Omni AI Hub هوش مصنوعی را برای ارائه رونوشت‌های خودکار، خلاصه‌سازی، احساسات، قصد و تشدید عملیاتی می‌کند. این هاب از انعطاف‌پذیری هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و خدمات شخصی مجازی به مشتری، کمک به عامل مبتنی بر هوش مصنوعی، ادغام با دانش و تجزیه و تحلیل عملکرد و گزارش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند تا تعاملات مشتری شخصی‌شده را در کانال‌ها ارائه دهد.

ویژگی های کلیدی Omni AI Hub Upstream Works شامل موارد زیر است:

  • یک چارچوب متمرکز با مجموعه‌ای از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای مراکز تماس داخلی، ابری و ترکیبی؛
  • انتخابی از مدل‌های هوش مصنوعی، از جمله هوش مصنوعی Upstream Works بومی که در محل و ابر کار می‌کند.
  • پیوند پیام‌رسانی هوش مصنوعی، که ربات‌های چت را در سراسر کانال‌های پیام‌رسانی برای خودسرویس و افزایش یکپارچه به یک نماینده استاندارد می‌کند.
  • Agent Assist که کمک و راهنمایی هوشمند و بی‌درنگ عامل را با استانداردسازی و اتوماسیون رونویسی، خلاصه‌سازی، احساسات، قصد و تشدید ارائه می‌دهد.
  • Assist Knowledge که مدیریت متمرکز دانش همه‌کانالی را با خلاصه‌ها و پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کند.
  • تجزیه و تحلیل عملکرد و گزارش گیری با تست A/B؛ و
  • راه حل های هوش مصنوعی و همه کانالی آماده، انعطاف پذیر، ایمن و مقیاس پذیر.


“از زمان ظهور برنامه های اصلی هوش مصنوعی مبتنی بر کالا مانند ChatGPT، سازمان های تجربه مشتری بسیار علاقه مند به یافتن راهی برای بهره مندی از آن بوده اند. اما از آنجایی که راه اندازی هوش مصنوعی پیچیده است، اکثر آنها هنوز از مزایای آن استفاده نکرده اند.” راب مک دوگال، مدیرعامل Upstream Works در بیانیه ای گفت. “با Omni AI Hub، ما اجرای یک مجموعه ویژگی های پیشرفته را که توسط هوش مصنوعی فعال شده است، به طور قابل توجهی ساده کرده ایم، در حالی که همچنان به استفاده از زیرساخت های موجود مرکز تماس با استفاده از هوش مصنوعی انتخابی شما ادامه می دهیم.”



[ad_2]

Source link