[ad_1]
در اینجا نحوه ادغام هوش مصنوعی مولد در عملیات بازاریابی خود بدون پاره کردن آنچه در حال حاضر وجود دارد آورده شده است.
[ad_2]
Source link
Related Articles
Teleperformance TP Infinity را راه اندازی کرد
[ad_1] Teleperformance، یک ارائه دهنده خدمات کسب و کار دیجیتال، یک بازوی مشاوره دیجیتال جهانی به نام TP Infinity راه اندازی کرده است. این مجموعه جدید شامل مشاوره، فناوری، تجزیه و تحلیل دادهها، طراحی و خدمات خلاقانه میشود و CX دیجیتال و خدمات تحول Teleperformance را با سه شرکت دیجیتال مستقل که از طریق خرید […]
پگا Infinity ‘24.1 را راه اندازی کرد
[ad_1] Pegasystems، ارائهدهنده پلتفرم اتوماسیون تصمیمگیری و گردش کار، امروز Pega Infinity 24.1 را منتشر کرد، آخرین نسخه از مجموعه محصولات خود با پیشرفتهای هوش مصنوعی و اتوماسیون که سازمانها را برای بهینهسازی فروش، خدمات، بازاریابی و عملیات توانمند میکند. Pega Infinity ‘24.1 شامل ویژگیهای نوآورانه برای مجموعه راهحلهای خود، از جمله پلتفرم Pega، مرکز […]
مشارکت InMoment و Bright Expand
[ad_1] InMoment همکاری خود را با Bright، ارائهدهنده پلتفرم یادگیری همهجانبه، عمیقتر کرده است و یک برنامه ارتقاء مهارت کاملاً یکپارچه و مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده است. راه حل یکپارچه Bright و InMoment داده های InMoment را در زمان واقعی دریافت می کند، مانند زمان رسیدگی، نرخ خطا، امتیاز خالص تبلیغ کننده، […]