Uncategorized

Aavenir از هوش مصنوعی Avy رونمایی کرد

[ad_1]

Aavenir، ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریت قرارداد، دستیار هوش مصنوعی مولد Avy AI را برای تیم‌های حقوقی و تدارکات راه‌اندازی کرده است.

Avy AI که توسط مدل زبان بزرگ Aavenir ارائه شده و در مورد هزاران قرارداد آموزش دیده است، به تیم های حقوقی و تدارکاتی کمک می کند تا قراردادها را درک کنند، بندها را رمزگشایی کنند، سوالات قراردادها را بپرسند و موارد دیگر را برای یک تجربه مدیریت قرارداد متصل پیشرفته در پلت فرم ServiceNow.

با Avy AI، کاربران می توانند زبان بند ایمن تری را بر اساس خلاصه انحراف بند ایجاد کنند، به مذاکره قرارداد سرعت ببخشند، خطرات بالقوه را شناسایی کنند، و بینش ارائه دهند. آنها همچنین می توانند سوالات مبتنی بر هدف مانند “آیا این قرارداد با HIPAA مطابقت دارد؟” یا “آیا می توانیم فوراً این قرارداد را فسخ کنیم؟” و زبان عبارت پیچیده را از قراردادهای طولانی، پرمفهوم و متراکم به انگلیسی آسان برای درک ساده کنید.

“رونمایی از Avy AI تعهد Aavenir به عنوان اولین شرکت هوش مصنوعی را تایید می کند. Avy AI قابلیت های هوش مصنوعی مولد ما را ارتقا می دهد و به مشتریان Aavenir کمک می کند تا کنترل قابل توجهی بر بهره وری، هزینه ها و ریسک داشته باشند. همچنین بر ارائه عملکرد بهبود یافته تمرکز دارد که به اطلاع رسانی کمک می کند. جسال مهتا، مدیرعامل و موسس Aavenir در بیانیه‌ای گفت: و تصمیم‌گیری استراتژیک.

“ما هیجان زده هستیم که Avy AI را به مشتریان خود معرفی کنیم. هوش مصنوعی Avy که برای توانمندسازی کاربران برای تعامل با قراردادها به شیوه ای بسیار پویا و محاوره ای ساخته شده است، چیزی بیش از یک ابزار کمکی هوش مصنوعی دیگر است. این ابزار قراردادها را درک می کند، زبان حقوقی را درک می کند و بهبود می بخشد. Sunil Masand، معاون ارشد محصول Aavenir در بیانیه‌ای گفت: تجربه کلی کاربر با ارائه بینش بی‌نظیر در مورد قراردادها و داده‌های متصل.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link